Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای نظامی حق بزرگی به گردن کشور دارند آنان را عامل قدرت کشور و دانست و از آنان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به مقام والای شهدا، بیان داشت: شهدا زنده اند و نزد خدا هستند و رزق روزی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بالاتر از هدایت چیزی نداریم، گفت:شهدا هم مجاهدت‌های‌شان هم شهادتشان سبب هدایت است، همانگونه که مجاهدت‌ها و شهادت حاج قاسم سبب هدایت بسیاری از مردم شد.

آیت الله علما با اشاره به حضور بی سابقه مردم ایران و عراق در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تاکید کرد: شکست برای کسانی که در برابر اسلام ایستاده اند.

خطیب جمعه کرمانشاه حاج قاسم سلیمانی را  انسانی زلال و مؤمن و در خدمت اسلام و دین دانست و گفت: او انسان فوق العاده‌ای بود که دنبال وحدت مسلمین در سراسر جهان بود و با ابتکاری به که به خرج داد توانست نیروهای مقاومت از همه کشورهای مختلف اسلامی را پای کار بیاورد و گروه‌هایی چون حیدریون، زینبیون، فاطمیون و ... را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی تاریخ‌ساز بود، بیان کرد: او شخصیت بی‌نظیری بود که از همه نصیحت می پذیرفت و به آنچه که می‌فهمید عمل می کرد.

آیت الله علما با اشاره به ملاقات مردم قم در نوزدهم دی ماه با رهبر انقلاب اسلامی، گفت:رهبر انقلاب حمله موشکی به پایگاه آمریکایی ها را به یک سیلی تعبیر کردند و تاکید کردند: اگر آمریکایی ها آدم نشوند این عقبه ادامه خواهد داشت و آنها باید از منطقه خارج شوند.

 وی با بیان اینکه نیروهای نظامی حق بزرگی به گردن کشور دارند آنان را عامل قدرت کشور و دانست و از آنان تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: باید از سردار تهرانی مقدم که صنعت موشکی مدیون تلاش‌های اوست نیز یاد کرد.

آیت الله علما با بیان اینکه غوغایی که حاج قاسم در دنیا آن راه انداخته است، ناشی از معنویت و اخلاص اوست، عنوان کرد: مردم کار بزرگی کردند و با حضورشان به انقلاب روح‌ دمیدند و به تعبیر رهبر انقلاب انگار دستی در پشت قصه کارها را می گرداند.

وی شجاعت، تدبیر، فکور بودن، منطقی بودن، اهل تظاهر نبودن، ذوب در انقلاب بودن و اهل هیچ نوع دسته‌بندی نبودن را از خصایص و ویژگی‌های سردار سلیمانی در کلام رهبری بیان کرد و تاکید کرد: همه جوانان و مسئولین باید ذوب در انقلاب باشند و نگذارند انقلاب به سستی بگراید.

آیت الله علما با بیان اینکه حاج قاسم همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می کرد و ابراز داشت: او با مطرح کردن فلسطین نگذاشت آمریکا و اسرائیل آن را به فراموشی بسپارند.

وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب در خصوص شناخت جبهه دشمن و کوتاه نیامدن در برابر آنان، گفت: اگر می خواهیم انقلاب باصلابت باقی بماند باید دشمن را بشناسیم.

آیت الله علما با بیان این که رهبر انقلاب فرمودند دشمنی دشمنان با ما فصلی نیست، بلکه همیشگی است تصریح کرد: علاج مقابله با دشمن قوی بودن در همه ابعاد مختلف سیاسی،اقتصادی، نظامی و امنیتی و تقویت زیرساخت هاست.

وی با اشاره به آغاز دهه فاطمیه و مقام والای حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) بیان داشت: نورانیت و وجود نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) قبل از خلقت آسمان و زمین به وجود آمده بود.

آیت الله علما در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی، همگان را به رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از معصیت فراخواند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه علما قاسم سلیمانی نیروهای نظامی نماز جمعه کرمانشاه خبرگزاری فارس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، در حاشیه سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس، به بندرلنگه رفت و پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شهیدان در همایش ملی وحدت دل‌ها، با علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن این استان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در ابتدای این مراسم با تجلیل از مقام معلمان و کارگران و اثر گذاری اقدامات آن‌ها در دو عرصه مهم و اساسی کشور، یکی در بخش تولید و صنعت و دیگری در بخش تعلیم و تربیت و آموزش گفت: بی تردید بسیاری از مدیران کارآمد و کارگزاران کاردان در محضر همین معلمین کسب علم کرده‌اند و تربیت شدند و امروز حضور آن‌ها در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور، اثر گذار و تعیین کننده است.

وی ادامه داد: هر چند زحمات این قشر فرهیخته و نورانی بر کسی پوشیده نیست، اما باید همیشه قدردان آن‌ها بود و در رفع کمبودها و خواسته‌های آن‌ها تلاش کرد، چرا که اگر این رکن جامعه تنزل پیدا کند تمام ارکان متزلزل خواهد شد

وی با تبیین جایگاه کارگران در به حرکت در آمدن چرخ‌های تولید در کشور به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، به ویژه نقش آن‌ها در تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: حقیقتاً باید در مقابل این قشر تواضع کرد و از آن‌ها تقدیر کرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعت قوه قضائیه اضافه کرد: با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: این شخصیت والا، بنیانگذار حکمت، فلسفه و فقه مدرن، فیزیک و فهم انسان از خلقت به معنای واقعی بود که با تربیت نخبگان و شاگردان برجسته در این عرصه تحولی بزرگ به وجود آورد.

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تأکید بر لزوم حفظ کرامت انسان‌ها تصریح کرد: مردم ما عزیز هستند و باید عزیز و عزتمند بمانند، لذا هیچ عذری که موجب شود تا شرافت مردم خدشه دار شود، پذیرفته نیست، این وظیفه دستگاه قضائی است که از این عزت صیانت کند.

وی ادامه داد: در پیاده کردن عدالت، هر گونه تبعیض، عین ظلم است و در این بین هیچ تفاوتی بین اشخاص در هر مقام و در هر لباسی که هستند، وجود ندارد، نباید کسی که به قوه قضائیه پناه آورده احساس بی پناهی کند. این اطمینان را می‌دهیم که دستگاه قضا در مبارزه با فساد، ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود و در این خصوص هیچ تعارف و ملاحظه‌ای نسبت به کسی ندارد.

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به ضرورت حفظ وحدت به عنوان عامل اقتدار و انسجام در کشور گفت: اگر این وحدت نبود، وعده صادق محقق نمی‌شد، دستگاه قضا با هر اقدامی، از سوی هر شخص و گروهی که بخواهد این وحدت در جامعه، به ویژه وحدت در بین ادیان و مذاهب را دچار خدشه کند و موجب شود تا امنیت روانی جامعه از بین برود، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

حجت‌اسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه گفت: همه‌ این جمعیت کشور از هر دینی زیر یک بیرق هستیم و در حفظ حریم کشور، تبعیض و دو دستگی نخواهیم داشت، پای همه چیز اسلام ایستاده‌ایم و امیدواریم با شما ارتقا مکتب و حریم این حرم یعنی جمهوری اسلامی، حفظ شود و بدانید که در آیه قرآن آورده شده است: «ان ینصر الله، تنصرکم»

وی ادامه داد: مردم عزیز ما در تمام عرصه‌ها و هر جا که نیاز بود، حضور داشته و دارند، لذا تمام ارکان نظام اسلامی بخصوص، دستگاه قضا باید اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، چرا که مردم از ما محبت می‌خواهند، همین محبت اقتدار و همدلی می‌آفریند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است