Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران یگان حفاظت محیط بانی تنگراه در حین گشت و پایش حوزه استحفاظی، صدای شلیک ۶ تیر گلوله را شنیده و بلافاصله حسب وظیفه به سمت منطقه مورد نظر حرکت و پس از بررسی و دوربین کشی چهار نفر از شکارچیان غیرمجاز که در حال قطعه قطعه کردن گوشت حیات وحش شکار شده بودن را مشاهده کردند.

ماموران سرایعاً وارد عمل شده و با دستور ایست برای دستگیری آنها اقدام می کنند که متاسفانه متخلفان با دو قبضه اسلحه برنو بی محابا شروع به تیراندازی مستقیم به طرف ماموران می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از نیم ساعت تعقیب و گریز و ادامه تیراندازی به قصد جان محیط بانان، قاتلان حیات وحش از شرایط توپوگرافی منطقه و کمبود نیرو استفاده برده و با به جا گذاشتن لاشه دو راس مرال و دو راس شوکا و کوله پشتی شخصی و چاقو آغشته به خون، متواری شدند.

خوشبختانه شکارچیان بی رحم توسط محیط بانان شناسایی و صورت جلسه تنظیم و تحویل مقامات قضایی شهرستان گالیکش شد.

کد خبر 4821851

منبع: مهر

کلیدواژه: گالیکش پارک ملی گلستان شکارچی اداره کل محیط زیست گلستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت سپاه پاسداران شهرکرد گرگان شیراز قزوین بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیر مجاز در مراسمات عروسی پلمپ شد.

به گزارش فارس، علی حسنوند ظهر امروز در حاشیه پلمپ تالار افلاک این شهرستان بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر گردید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز