Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، زینب سلیمانی ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به روحیه ولایت‌مداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پدرم همیشه توصیه اش به ما حفظ خط راه امام راحل (ره) و ماندن تا آخرین نفس در کنار خط ولایت و رهبری بود.

وی ادامه داد: موجی که در دنیا به خاطر شهادت پدرم ایجاد شد فقط به دلیل خدمات ارزشمند او نبود، بلکه دنیا فهمید که حاج قاسم در هر شرایط و در هر حال سعی در حفظ وحدت و ایجاد هم بستگی بیشتر میان تمام مردم سراسر دنیا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلیمانی گفت: آمریکا با ترور پدرم بزرگ‌ترین و احمقانه‌ترین حرکت را کرد؛ چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و محور مقاومت نشد بلکه تمامی آزادی خواهان و تمام جوانان را بیدار و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد. پدرم همانند شیشه عطری می‌ماند که با شکستنش رایحه خوش او در سراسر دنیا پخش شد.

دختر سردار شهید سلیمانی ادامه داد: او همیشه در همه حال توسلش به عمه سادات بود که چگونه با وقار و با قدرت داستان کربلا را روایت کرد؛ امروز من «زینبِ حاج قاسم» به شما می‌گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد. علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند؛ علمدار رفت تا ایران بماند، علمدار رفت تا ایرانی بماند، علمدار رفت تا ناموس حفظ شود؛ او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

وی تاکید کرد: به عنوان کوچک‌ترین فرزند حاج قاسم امروز جلوی شما و تمام دنیا قسم می‌خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت بر نخواهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می‌کنم.
 
سلیمانی گفت: امروز من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می‌طلبم؛ دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود مردم دنیا دمیده شد و هزاران هزار قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند. تا آخر عمر بترسید و منتظر ما باشید چرا که انتقام برای ما زمانی معنا می‌گیرد که رژیم منفور آمریکا، رژیم منفور صهیونیست و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.

وی با اشاره به حضور تصویربرداران و فیلمبردارانی از جبهه‌های محور مقاومت در این آئین، پیام متن عربی را مخصوص آنها قرائت کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری