Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@13:09:53 GMT

چرا شایعه استعفای مجیدی مطرح شد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۴۶۰۰

چرا شایعه استعفای مجیدی مطرح شد؟

به گزارش پارسینه؛ از عصر امروز شایعاتی درباره استعفای فرهاد مجیدی در فضای مجازی منتشر شده بود که دقایقی قبل این شایعه در یکی از کانال های تلگرامی طرفدار استقلال که ممبرهای نسبتا زیادی هم دارد، منتشر شد. بر اساس این شایعه، وعده هایی که مدیران باشگاه برای پرداخت پول بازیکنان فعلی و بودجه برای خرید بازیکنان جدید به او داده بودند عملی نشده است و با نزدیک شدن به پایان زمان نقل و انتقالات مجیدی به این نتیجه رسیده است که در این وضعیت نمیشود کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این خلیل‌زاده به استراماچونی اعلام کرده بود حاضر است ۷۵۰ هزار یورو برای خرید بازیکن پول فراهم کند اما حالا آنها از تامین ۴۰۰ هزار یورو هم سر باز میزنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که فرهاد اصلا از شرایط استقلال راضی نیست و اتفاقا این نارضایتی را به باشگاه هم اطلاع داده. بیایید دلایل ناراحتی فرهاد مجیدی را با هم مرور کنیم:

در دو روز اول تمرین استقلال زیر نظر او خبری از کاپیتان تیم نبود و تمرین اول هم تحت تاثیر اعتراض بازیکنان نسبت به پرداختی‌های باشگاه صورت گرفت. این اتفاق در شرایطی رخ داد که مجیدی از باشگاه خواسته بود هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کند تا بازیکنان بدون دغدغه مالی در تمرین حاضر شوند.

شکست باشگاه در برگرداندن پاتوسی دلیل دیگر ناراحتی فرهاد است. طبق اطلاعات سایت فوتبالی، پاتوسی تا ساعت 24 دیشب منتظر پاسخ نهایی باشگاه استقلال بوده که وقتی خبری از استقلالی‌ها نمی‌شود، او به فولاد جواب مثبت می‌دهد. داستان میلیچ و دستیاران اسپانیایی مورد نظر فرهاد را هم که می‌دانید. فعلا از لیستی که مجیدی به باشگاه داده، فقط مطهری جذب شده است و نفرات دیگر را باشگاه نتوانسته جذب کند. این اتفاقات به اندازه کافی می‌تواند باعث ناراحتی شدید یک سرمربی شود به خصوص مربی‌ای که با وعده حمایت از سوی باشگاه روبرو شده و به امید این حمایت جانشینی استراماچونی را پذیرفته است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، کاری به خوب و بد مدیریت علی خطیر در استقلال نداریم که خودش به اندازه کافی جای بحث دارد، اما روشن است که اصطکاک کادرفنی با او، باعث شد مدیرعامل معزول آبی‌ها بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد. مثلا درست یا غلط این ظن همیشه وجود داشت که پشت پرده مصاحبه‌های هماهنگ و ناگهانی بازیکنان استقلال علیه مدیریت، تلاش برای جلب نظر مثبت جواد نکونام بوده است.

در هر صورت بعد از تغییراتی که در فاز مدیریتی رخ داد، نکونام در چندین مقطع رضایتش از این موضوع را اعلام کرد و نهایتا در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن هم ضمن تکرار همان موضع، گفت: «تمدید قراردادها هم از هفته آینده شروع خواهد شد.» انصافا یعنی بازیکنان ظرف همین ۷۲ساعت فهمیدند شرایط برای ادامه حضورشان خوب شده و باید تمدید کنند؟ عجب!

کد خبر 849546 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)