Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کرد و آنچنان مقتدرانه بود که وحشت را در میان سردمداران آنها ایجاد کرد. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد رضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد سفارش به تقوای الهی کرد و اظهارداشت: حجت‌الاسلام سید هاشم رسولی محلاتی امروز دار فانی را وداع گفت؛ حجت الاسلام رسولی محلاتی از ابتدا کنار امام (ره) بود و در دفتر ایشان نقش موثری ایفا کرد پس از آن نیز به همان سبک در کنار رهبری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هفتمین روز از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: از امت حزب الله، هیئت‌ها، فرهیختگان و نخبگان لرستان، مردم ساکن در بخش‌ها، روستاها، شهرها وشما نمازگزاران که به محض شنیدن خبر تأسف بار این حادثه تروریستی ناراحتی و احساسات خود را در مراسمات و مجالس مختلف نشان دادید تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج: موشک باران پایگاه نظامی‌‌ سیلی محکم سپاه به آمریکا بودموشک‌باران «عین‌الاسد»/ «پروسه» انتقام شهید سلیمانی از آمریکا تازه آغاز شده استامام جمعه زنجان: هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه ‌شکسته شد‌

نماینده ولی فقیه در لرستان به فرمایشات حضرت علی(ع) در جنگ جمل اشاره و عنوان کرد:  امیرالمومنین (ع) فرمودند در مقابل دشمن محکم چون کوه بایست، سر و جان را بر کف بگیر و محکم چون میخ بایست، تکان نخور و چشمت به صف آخر دشمن باشد، تدبیر به کار گیر و به سمت دشمن برو چراکه پیروزی از آن خداست.

وی بیان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تحت آموزش مکتب اسلام بود و معلمانی همچون امام راحل و رهبری داشتند از این رو فرزندان، نوجوانان و جوانان این استان نیز می‌توانند این مراتب ایمان و تقوا را طی کنند.

شاهرخی با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی دل خود را به ایمان و تقوا گره زد و خود را فانی ولایت قرار داد گفت: در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز به صحنه آمدند به طوری که در پنج قاره جهان هیمنه شیطان بزرگ را در هم شکست.

نماینده ولی فقیه در لرستان خطاب به نادانان کاخ سفید گفت: شما در زمان امام راحل تمام دسیسه‌ها را به کار بردید تا جلوی نفوذ اسلام در لبنان ودیگر کشورها را بگیرید، پس از هزینه تریلیون‌ها دلار چه نصیبتان شد غیر از این بود که در لبنان، عراق، سوریه و یمن هیمنه شما شکسته و تمام برنامه های شما نقش برآب شد.

وی خطاب به سران استکبار تصریح کرد: پس از امام (ره) مقام معظم رهبری با صلابت چون کوه در مقابل شما ایستاد و خودتان اذعان داشتید که هر جا ایران نفوذ کرد ما نتوانستیم کاری از پیش ببریم.

شاهرخی اظهار داشت: از سر خیرخواهی و نصیحت، به خانواده‌های سربازان آمریکایی اعلام می‌کنیم، رهبران شما قابل نصیحت نیستند به شما و سربازان می‌گوییم جواب موشک را گل و شیرینی نمی‌دهیم، هرکسی تعدی کند تعدی می‌کنیم.

وی افزود: خانواده‌های سربازان آمریکایی فرزندان خود را از منطقه ما فراخوان کنید و نگذارید مجدد به منطقه ما اعزام شوند چون تعدی در مقابلش تعدی است و آنچه از سوی سربازان اسلام به شما رسید تنها یک سیلی بود و انتقامش این است که هرچه سریعتر منطقه ما را ترک کنید.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کرد و آنچنان مقتدرانه بود که وحشت را در میان سردمداران آنها ایجاد کرد.

انتهای پیام/462/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.
ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.
استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.
شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.
استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.
شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.
استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.
شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود  و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند