Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@15:36:35 GMT

انتقام سریع و به موقع از کفار دستور دینی است

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۴۸۱۸

انتقام سریع و به موقع از کفار دستور دینی است

ماموستا راستی، گفت: انتقام سریع و به موقع از کفار دستور دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج ،ماموستا فایق رستمی امروز(20دی) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، جمعی از مردم کرمان به مردم ایران اظهار داشت: اقدام به موقع نیروهای هوافضای سپاه پاسداران در زدن سیلی به دشمن مستکبر آمریکایی را مورد تقدیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:در برابر دشمنان دین اسلام  باید با اقتدا و قدرت به مقابله برخواست و انتقام از کفار را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی کرد.

 

امام جمعه سنندج: انتقام سریع و به موقع از کفار دستوری دینی است و باید همواره آن را مدنظر داشته باشیم.

 

وی در ادامه اذعان کرد: دشمنان نظام باید بدانند با ترور و ریختن خون سردار سلیمانی نمی‌توانند مسیر استکبارستیزی ملت ایران راهرگز سد کنند.

 

ماموستا رستمی افزود: راه این سردار شهید و همرزمانش همچنان بیشتر از گذشته مانند سیل خروشان ادامه دارد.

 

و ی تصریح کرد:امیدوارم همه رهرو راه شهدا باشیم و با بصیرت همه جانبه در برابر توطئه های دشمنان دین اسلام ایستادگی کنیم.

 

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به اهمیت قرآن کریم،افزود: باید آموزه‌های قرآنی در تمامی لحظات زندگی ما نمودی عینی داشته باشد ،زیرا پیروی از این کتاب آسمانی باعث سعادت دنیوی واخروی مسلمانان می شود.

 

ماموستا رستمی در پایان سخنانش از علما و روحانیون خواست که اعجاز قرآنی را برای مردم بیان کنند تا زمینه آشنایی هرچه بیشتر مسلمانان با اعجازهای این کتاب آسمانی فراهم شود و پایه های اعتقادی و دینی مردم بیشتر از گذشته تقویت شود.

 

 

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی مسجد حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی کرمان دستور دینی کفار انتقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این‌مراسم گفت: در جنوب تهران کسی نیست نام حجت الاسلام مطلبی را بشنود و ایشان را تکریم نکند. مطلبی از امنای محله فلاح است. امنا حلال مشکلات مردم و رسیدگی کننده مسائل شهروندان است. ایشان سلوک و طلبگی خود را با وجود جایگاهی که دارند فراموش نکردند. امروز جامعه جوان ما در معرض انواع تهدیدات روانی است. دشمن در تلاش است اعتماد مردم را به نهادهای دینی و روحانیت مخدوش کند. غرب کوچک‌ترین خطا را با بمباران تبلیغاتی بزرگ می‌کند و به این‌دلیل بر ما فرض است چهره‌هایی مانند مطلبی را به مردم معرفی کنیم. چنین شخصیت‌هایی را به تصویر بکشیم و درباره آنان کار هنری تولید کنیم.

وی افزود: نسل جوان باید بداند این انقلاب با همت روحانیت انقلابی، خدوم و مجاهد شکل گرفته و به حرکت خود ادامه داده است. مطلبی نیازمند تمجید ما نیست. این ما هستیم که باید چنین شخصیت‌هایی را به عنوان مفاخر خود تجلیل کنیم. اولین گام این مسیر تولید کتاب و در مرحله بعد فیلم و محتوای فرهنگی است.

وزیر ارشاد به رویداد ۶ تیرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر اشاره کرد و گفت: ترور رهبر انقلاب در این مسجد رخ داد. حوزه خدمات عمومی در منطقه با همت و حمایت اهالی توسعه یافته و حوزه علمیه کوچکی با تلاش این مجاهد انقلابی شکل گرفته است. اقدامات ایشان انتظار را از یک روحانی مجاهد و انقلابی به خوبی برآورده کرده است.

اسماعیلی ابراز کرد امیدواری کارهای ترویجی و تبلیغی بیشتری در معرفی چنین عالم پرهیزگاری انجام شود.

کد خبر 6098584 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ویژگی بارز «آیت‌الله لاری» جلوگیری از رواج منکرات در جامعه بود
  • پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌
  • جوهره و جنس اولیه «مشارکت» در نظام مردم‌سالاری دینی
  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست