Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@03:28:58 GMT

واژگونی اتوبوس در اردستان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۴۹۷۶

واژگونی اتوبوس در اردستان

خبرگزاری میزان- یک دستگاه اتوبوس صبح روز جمعه در اردستان واژگون شد که بنابر اعلام مرکز فوریت‎های پزشکی این شهرستان، همه سرنشینان در سلامت کامل هستند و این حادثه تلفاتی به دنبال نداشته است. تاریخ انتشار: 15:29 - 20 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۲۲۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، این اتوبوس حامل کارکنان کارخانه سیمان اردستان صبح امروز در مسیر بازگشت حوالی روستای جنبه و ومکان واژگون شده بود که بنابر اعلام مسوولان فوریت‌های پزشکی، کشته و زخمی نداشت و نیازی به اعزام آمبولانس هم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع علت بروز این حادثه را بی‌احتیاطی راننده در رعایت سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده در نتیجه بارش برف عنوان کردند.

همچنین به دلیل شرایط نامساعد جوی و دید کم، پرواز شماره ۶۲۱۵ و ۶۲۱۶ صبح امروز مشهد- کاشان- مشهد لغو شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی فرودگاه کاشان، مسافران پرواز کاشان- مشهد با اتوبوس به فرودگاه مهرآباد تهران انتقال می‌یابند.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان، بارش باران و برف که از روز پنجشنبه بیشتر مناطق این استان را فرا گرفته، با شدت تا روز شنبه ادامه دارد و روز یکشنبه پایان خواهد یافت.

بارش برف و باران، مه‌آلودگی، کاهش دید، گاهی وزش باد به نسبت شدید و کولاک برف در مناطق غربی و جنوبی و بارش پراکنده و وزش باد به نسبت شدید برای دیگر مناطق استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید دستور رئیس قوه قضائیه برای تسریع در اقدامات قضایی سانحه واژگونی اتوبوس مسافربری تهران-گنبد

بر اساس اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان، با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران و سردی هوا لازم است نسبت به اقدام‌های پیشگیرانه، احتیاط لازم هنگام تردد و تجهیز به وسایل زمستانی هنگام عبور از مناطق مرتفع و کوهستانی شرق و شمال این استان توجه شود.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واژگون واژگونی اتوبوس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وزش باد شدید و گردوخاک در بعضی مناطق، از بارش باران در بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

وی افزود: این وضعیت چهارشنبه علاوه بر مناطق مذکور در مناطقی از استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان و خلیج‌فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود و پنجشنبه به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر، در زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آن‌ها دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در جنوب و جنوب شرق کشور، بارش پراکنده و در سایر مناطق، بارش قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شنبه در نقاطی از نوار شمالی کشور، شمال شرق، شرق، شمال غرب و جنوب غرب و غرب، شاهد بارش پراکنده خواهیم بود؛ همچنین خلیج‌فارس و تنگه هرمز سه‌شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه طوفانی است.

وی با بیان اینکه دریای عمان چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی چهار روز آینده به تناوب در مناطقی از سیستان و بلوچستان و شرق کرمان و جمعه در خراسان جنوبی و یزد، در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری به‌تدریج نیمه‌ابری گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، نیمه‌ابری به‌تدریج ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749223

دیگر خبرها

  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین