Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@14:06:16 GMT

برگزاری مجمع ائتلاف نیرو‌های انقلاب در شهر ری

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۴۹۷۸

برگزاری مجمع ائتلاف نیرو‌های انقلاب در شهر ری

خبرگزاری تسنیم: جعفر شربیانی عضو کمیته اجرایی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در شهر ری با اشاره به برگزاری اولین مجمع شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در شهرری گفت: در راستای تشکیل شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در سطح کشور ما نیز موظف شدیم این ائتلاف را در شهر ری تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار یک نفر از شهر ری در لیست ۳۰ نفره تهران قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: طی سالیان گذشته توجه به آراء ری، خواسته همه مردم این شهرستان بود که در این دوره مورد توجه نیرو‌های انقلابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته اجرایی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در شهر ری با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی شورای ائتلاف در شهرری، طی یک ماه گذشته، گفت: از یک ماه گذشته کمیته اجرایی ۵ نفره شورا متشکل از رئیس، دبیر، رابط و دو نفر به عنوان اعضا کمیته انتخاب و تشکیل شد.

شربیانی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در نهایت دقت، گستردگی و با جامعیت بالا اعضای شورای ائتلاف ری انتخاب شوند، افزود: نخبگان منطقه ۲۰، بخش مرکزی، فشافویه، کهریزک، خاورشهر، قیامدشت و قلعه نو و نیز شهر‌های این بخش‌ها را دعوت کرده و شورای مرکزی را شکل دادیم.

وی با اشاره به سازوکار تشکیل شورا تصریح کرد: به هر شهر و بخش ۲۰ نفر سهمیه شامل ۴ نفر روحانی، ۴ خانم، ۴ جوان و ۸ معتمد سهمیه اختصاص یافت و بخش مرکزی به دلیل گستردگی و تراکم جمعیت ۴۰ نفر و به هر محله از منطقه ۲۰ نیز ۱۰ نفر برای عضویت در مجع شورا سهمیه داده شد.

عضو کمیته اجرایی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در شهر ری با اشاره به اینکه مجمع این شورا در نهایت صبح امروز در سالن اجتماعات مسجد ارشاد برگزار شد، گفت: در این مجمع ۱۲ کاندیدای نهایی شورا با ارائه رزومه و کارنامه علمی و عملی خود به رأی اعضای مجمع گذاشته شدند که در نهایت سه نفر (آقایان اکبر نضیفی، سید علی یزدی‌خواه و احمد صادقی) با کسب اکثریت آراء برای معرفی به شورای ائتلاف تهران انتخاب شدند.

شربیانی تصریح کرد: پس از تصمیم‌گیری در هیئت انتخاب شورای ائتلاف یک نفر از این سه نفر در لیست ۳۰ نفره تهران قرار خواهد گرفت.

عضو کمیته اجرایی شورای ائتلاف ری در پایان با بیان اینکه انتخابات صبح امروز در سلامت کامل و با نظارت اعضای مجمع برگزار شد، خاطرنشان کرد: این انتخابات به‌طور الکترونیکی برگزار شد و تعرفه‌ها دارای بارکد الکترونیکی بود که همزمان با شمارش آراء، نتیجه به‌طور برخط (آنلاین) از مانیتور سالن قابل مشاهده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهر ری کاندیدای پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

بر اساس این گزارش، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر روز سه‌شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه روز گذشته این شورا تصویب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس