Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی شیرازی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی(ع) افزود: سردار سلیمانی جانش را برای اعتلای دین و انقلاب اسلامی داد و این شهید بزرگوار جمیع کمالات  را یک جا در خود داشت .

وی بیان کرد: سردار سلیمانی ۴۰ سال با دشمنان، اسلام، دین، طاغوت، صدام، استکبار جهانی و غیره جنگید و نمونه مبارز جهاد فی سبیل الله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: او ۴۰ سال چانش را به کف دست گرفت و در هر جبهه ای که نیاز بود حضور داشت و در هر میدانی که مبارزه با ظلم فراهم بود نام سردار سلیمانی مانند خورشید می درخشد.

وی با بیان اینکه دومین میدان برای حاج قاسم جهاد اکبر و مبارزه با نفس بود اظهار داشت: او بر روی نفس خود پا گذاشت و سربلند شد و مرد میدان جهاد اصغر و  اکبر بود.

حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد: سردار سلیمانی با نفس، غیبت، شهوت قدرت و ثروت و ریاست مبارزه کرد و دنبال جاه و پست نبود و بر هوای نفس خود مسلط شده بود.

وی تصریح کرد: این شهید سرافراز تسلیم  دشمن آمریکا، زورگویان  نشد و تحریم‌ها بر اراده آهنین او خللی ایجاد نکرد و در میدان مبارزه چون شیر پیشرو، مقاوم و نترس بود و پیش از همه حرکت می کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: در جبهه جنگ با داعش در عراق و سوریه جایی می‌رفت که خیلی‌ها نرفته بودند و در نوک تیز حمله دشمن در مبارزه با داعش بود، ایشان مرد شجاعت و مالک اشتر امام راحل و امام خامنه‌ای بود.

وی بیان کرد: بر زندگی او نور و خدا حاکم بود و غیر از خدا ندید و  ایشان همواره در مسیر تعالی دین حرکت می‌کرد و همه وجود او یاد خدا بوده و دائم الذکر بود و مدام انس با قرآن و مناجات، شب زنده‌داری و نماز شب را داشت.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: سردار سلیمانی در سفرهای ۱۰ یا ۱۵ روزه به عراق و سوریه حتی ۱۰ ساعت نمی خوابید و مرتبا در حال طراحی و برنامه ریزی بود. 

وی تاکید کرد:  کرمان برخود می‌بالد که سربازی تربیت کرد که حتی یک لحظه از تماس و احوال پرسی خانواده‌های شهدا غافل نشد و وقتی نام امام حسین(ع) و حضرت فاطمه(س) برده می‌شد مثل باران اشک می‌ریخت و یک آرزو در دل او بود و ۴۰ سال این آرزو داشت و آن آرزو، آرزوی شهادت بود.  

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: بارها خطر از بیخ گوش او رد شد و خم به ابرو نیاورد و مقام معظم رهبری به او عشق می‌ورزیدند و او عاشق ولایت بود.

وی ادامه داد:  سردار سلیمانی با شهدا زندگی می‌کرد خصوصا شهید یوسف‌الهی که مرید این شهید بود اما سردار بزرگوار جهان اسلام بدان که یک دنیا به تو بالید و بعد از شهادتت یک ایران پای جنازه تو سوخت و اشک ریخت.

حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد: اما تو همچنان خاضعانه خواستی که در کنار شهید یوسف‌الهی و کنار شهدای لشکر ثارالله دفنت کنند و سنگ قبرت بالاتر از سایر شهدا نباشد و روی آن تنها کلمه سرباز سلیمانی را بنویسند.

وی اظهار داشت: یقین دارم اگر روز سه شنبه سردار سلیمانی بود، می‌خروشید که برای او مردم جان بدهند و امروز یک هفته از شهادت او می گذرد، اما ملت ایران و کرمان می سوزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: کرمان چهارمین شهر و حرم  اهل بیت کشور است و مردم از اطراف ایران و دنیا برای زیارت او می آیند.

برچسب‌ها کرمان ایثار و شهادت قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایثار و شهادت قاسم سلیمانی کرمان ایثار و شهادت قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی