Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آئین نماز جمعه شهر کرمان زینب سلیمانی دختر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در پی شهادت پدر بزرگوارش به آمریکا و استکبار جهانی پیام داد. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ‌در این پیام دختر شهید سپهبد سلیمانی با بیان اینکه هزاران ‌حاج قاسم آماده حرکت به سمت کاخ سفید‌ هستند، گفت: انتقام برای ما زمانی معنا می‌گیرد که رژیم منفور آمریکا، آل سعود و صهیونیست دیگر وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمریکا با ترور پدرم بزرگ‌ترین و احمقانه‌ترین حرکت را کرد چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و جبهه مقاومت نشد، بلکه تمام آزادی خواهان و جوانان سراسر دنیا را بیدار و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد.

دختر سردار سلیمانی با بیان اینکه علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند، علمدار رفت تا ایران بماند، علمدار رفت تا ایرانی بماند و ناموس این سرزمین حفظ شود گفت: امروز جلوی شما و تمام دنیا قسم می‌خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت بر نخواهم داشت و با شیطان بزرگ رودررو مبارزه می‌کنم.

زینب سلیمانی دختر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می‌طلبم.

به گزارش تسنیم، زینب سلیمانی فرزند شهیدسپهبد سلیمانی در این مراسم متن پیام عربی خود را خطاب به جبهه مقاومت نیز قرائت کرد.

در فیلم زیر‌ سخنرانی زینب سلیمانی به زبان عربی را مشاهده می‌کنید:

گزارش و فیلم از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است