Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@16:19:46 GMT

انتقام سخت در بعد نظامی به خوبی محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۰۴۱

انتقام سخت در بعد نظامی به خوبی محقق شد

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه انتقام سخت در بعد نظامی به خوبی محقق شد، گفت: اقدام شایسته مجلس در مصوبه تروریست خواندن آمریکا نیز انتقام سیاسی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر در ادامه مباحث شناخت حضرت ولیعصر(عج) به بیان اوضاع آخرالزمان پرداخت و خاطرنشان کرد: در این دوران مادیات و لذات و شهوات قبله آمال مردم خواهد شد و عزت و احترام افراد بر اساس اموال و دارایی ها خواهد بود و دین و دینداران مهجور و دینداری بسیار سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم با تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت صدیقه طاهره و ایام فاطمیه بر لزوم برپایی مجالس عزاداری با محوریت بیان فضائل و ویژگی های این بانوی مکرمه تاکید کرد و افزود: مراسمات خوبی برای این ایام توسط جوانان و هیئت های مذهبی در سطح بخش تدارک دیده شده که از برکات معنوی آن بهره ببریم.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم چنان قیامتی راه انداخته که یک هفته تمام است دنیا و رسانه های آن زیر سایه نام حاج قاسم سلیمانی قرار دارد در حالی که خود او شخصی با اخلاص و به دور از هرگونه تظاهر و خودنمایی بود.

 

حجت الاسلام باقری ارومی اظهارکرد: ایمان و عمل صالح سبب می شود خداوند محبت فرد را در دل های مردم قرار دهد و نام او را این چنین پرآوازه کند.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با تبریک انتصاب سردار قاآنی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس، گفت: این یار دیرین شهید سلیمانی ادامه راه آن عزیز را در جبهه مقاومت به خوبی ادامه داده و پیروزی و نصرت نهایی را به ارمغان خواهد آورد.

 

وی با تشکر از نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار حاجی زاده فرمانده این نیرو گفت: انتقام سختی که مقام معظم رهبری وعده داده بودند در بعد نظامی به خوبی محقق شد و اقدام شایسته و قابل تقدیر مجلس در مصوبه تروریست خواندن آمریکا نیز انتقام سیاسی بود که تکمیل کننده مصوبه پارلمان عراق در خروج نیروهای آمریکایی از خاک کشور عراق بود.

 

امام جمعه اسالم حادثه سقوط هواپیمای مسافری خط اوکراین و کشته شدن مسافران و خدمه آن و همچنین جانباختگان حادثه سقوط اتوبوس به دره را تسلیت گفت و برای جانباختگان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت کرد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی ارتحال عالم مجاهد و دانشمند فرزانه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم رسولی محلاتی اولین رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و عضو این شورا را تسلیت گفت و از سال ها مجاهدت و خدمتش در زمینه های علمی، سیاسی و خدمت رسانی به محرومین به نیکی یاد کرد.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مسجد شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت اسالم تالش خطبه نماز جمعه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین شکست گل‌گهر در لیگ برتر مقابل هوادار و در ورزشگاه دستگردی رقم خورد؛ جایی که برای اولین مرتبه شاهد فوران خشم سرمربی همیشه آرام گل‌گهر بودیم و مارینوس اوزونیدیس به شدت نسبت به اتفاقاتی که در جریان مسابقه تیمش مقابل هوادار و همینطور چند مسابقه دیگر در طول فصل رخ داده بود، اعتراض کرد.

البته این مسابقه و حواشی آن تنها انگیزه بازیکنان گل‌گهر و کادر فنی این تیم برای پیروزی مقابل هوادار نیست. در واقع آنها در فصل جاری دو مرتبه مقابل بنفش‌پوشان تهرانی قرار گرفته‌اند که در هر دو مرتبه خودشان را مستحق پیروزی می‌دانند.

بازی رفت این دو تیم در حالی با تساوی 2 بر 2 در سیرجان خاتمه پیدا کرد که گل‌گهر تیم برتر میدان بود و اگر مهاجمین این تیم دقت بیشتری داشتند یا مدافعین منسجم‌تر عمل می‌کردند، کسب سه امتیاز اصلا دور از دسترس نبود. اتفاقات بازی برگشت هم که با جزئیات در خاطر علاقه‌مندان به فوتبال وجود دارد و هوادار که مسعود شجاعی را به جای فکری روی نیمکت خود می‌بیند، موفق شد با نتیجه یک بر صفر سرمه‌ای‌پوشان را شکست دهد.

حالا سومین مصاف فصل این دو تیم در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار خواهد شد؛ جایی که روی کاغذ می‌توان شانس پیروزی را به تیم اوزونیدیس داد. آنها پس از فرصت سوزی‌های پرتعداد در لیگ برتر، حالا جام حذفی را در دسترس می‌بینند و به هیچ وجه حاضر نیستند که از این جام راحت کنار بکشند. بی‌شک اینکه یک پای مسابقه هوادار است هم به انگیزه آنها می‌افزاید.

دیگر خبرها

  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • اسراییل مجبور به پذیرش خواسته حماس برای تبادل اسرا است
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم