Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@04:56:15 GMT

سردمداران کاخ سفید از ترس حرف از صلح می‌زنند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۲۵۳

سردمداران کاخ سفید از ترس حرف از صلح می‌زنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سیرجان به عقب‌نشینی ترامپ پس از حمله به پایگاه‌هایش در عراق اشاره و اظهار کرد: سردمداران کاخ سفید امروز از ترس حرف از صلح می‌زنند و در واقع طالب صلح و امنیت در منطقه نیستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: رستاخیز مردمی در تشییع جنازه سپهبد شهیدمان پشتوانه مردمی نظام اسلامی و اقتدار این نظام و مردم را به جهان و عالم و آدم نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حضور گسترده مردم که به رستاخیز تشبیه شد پشتوانه خوب و مقتدری هم برای کشور است و این اصل را به مسئولان تأکید می‌کند که تکیه بر بیگانگان اشتباه است و باید با اتکای به درون و استقلال اقتدار را حفظ کنیم.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد : از کاظمین تا کربلا و کرمان و همه شهرهای کشور حضور مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت و سوگواری حاج قاسم بود و دشمن با این سیل جمعیت ترسید و ضرورت دارد این اتحاد و انسجام حفظ شود که پیروزی نهایی نزدیک است.

حجت‌الاسلام حسینی با قدردانی از مردم در جای‌جای میهن به‌خاطر حضور در تشییع و برگزاری مراسم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیت این رزمنده شب زنده‌دار را دارای روحیه اخلاص و شجاعت، مطیع ولایت و رهبری، باتدبیر و متقی، مالک‌اشتری برای رهبر و گوش به فرمان ایشان بیان کرد و گفت: امروز جوانان میهن ما بیشتر دشمنان خود و آمریکا و استکبار را شناختند.

امام جمعه سیرجان به عقب‌نشینی ترامپ پس از حمله به پایگاه‌هایش در عراق اشاره و اظهارکرد: سردمداران کاخ سفید امروز از ترس حرف از صلح می‌زنند و در واقع طالب صلح و امنیت در منطقه نیستند، سیاست آمریکا در منطقه چپاول و غارت کشورها در قالب ناامنی و پرورش تروریست است که دیگر امروز به نقطه آخر رسیدند به جای این حرف‌ها در فکر بازگشت به سرزمین خود باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد امام جمعه حسینی سیرجان سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 40 سال چشم به راهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر شهید محمد مهدی فانی امروز بر دستان مردم شهید پرور بشرویه تشییع به خاک سپرده شد.
این شهید بزرگوار در منطقه عملیاتی فکه تفحص و پس از گذشت سال‌ها از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

 پیکر این شهید  روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  •  40 سال چشم به راهی
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند