Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:28:14 GMT

یک بانوی عضو شورای شهر شیراز، خادم گردشگری شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۳۲۵

به گزارش ایلنا به نقل از اداره‌کل پست فارس؛ این نخستین بار است که یک بانو در استان فارس به عنوان خادم گردشگری و زیارت معرفی شده و عکس وی در قالب تمبر چاپ و منتشر می‌شود.

مدیرکل پست فارس در آیین معرفی خادم گردشگری وزیارت شیراز در این باره گفت: گردشگری محور توسعه بوده و پست برای تبیین ظرفیت‌های گردشگری و توریستی فارس و شیراز برنامه ویژه‌ای تدوین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مفتح افزود: خوشبختانه کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز در جهت ارتقای شاخص‌های گردشگری توریستی و زیارت حرکت‌های روبه جلویی انجام داده است.

وی ادامه داد: پست فارس نیز آماده همکاری با کمیسیون گردشگری و زیارت شورا و شهرداری شیراز به منظور معرفی زیرساخت‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های خدماتی، گردشگری و اقامتی است.

حمایت شورا و شهرداری شیراز از طرح هایگردشگری

رئیس‌کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز نیز در ادامه اظهار داشت: ابتکار پست در انتخاب خادمان و سفیران در فارس حرکت ارزشمند و ماندگاری است.

سولماز دهقانی افزود: تمام بخش‌ها باید برای معرفی ظرفیت‌های شیراز تلاش کنند و پست فارس در قالب چاپ تمبر در تبیین این مهم پیشتاز شده است.

وی ادامه داد: شورا و شهرداری شیراز از هرگونه طرح در جهت ارتقای شاخص‌های گردشگری شیراز حمایت و پشتیبانی می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس شورای اسلامی شهر عضو شورای اسلامی شهر گردشگری شورای شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است