Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرهاد مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که از بارزترین آنها می‌توان به کاریزمای بالای او اشاره داشت. وی از خانواده استقلال و نماینده نسل جدید مربیان است که موفقیتش باعث می‌شود مدیران فوتبالی راحت تر به مربیان جوان داخلی اعتماد کرده و راه برای مربیان جوان بازتر می‌شود که این اتفاق در کل به سود فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: با مجیدی در دهه هفتاد همبازی بودم و به خوبی او را می شناسم.مجیدی  پسر بسیار خوبی است و همانطور که در دوران بازیگری اتفاقات خوبی برای او رقم خورد و رشد خوبی داشت، در مربیگری هم موقعیت خوبی برای ستاره شدن دارد. 

وی افزود: در استقلال مشکلات زیادی وجود دارد و اگر یک مربی کم تجربه مثل مجیدی حمایت نشود، احتمال موفقیت او کم می‌شود. لذا باید همه دست به دست هم دهند تا فرهاد امسال موفق شود. موفقیت فرهاد مجیدی در واقع موفقیت یک نسل جدید از مربیان ایرانی است.

مومنی تصریح کرد: بهتر است فرهاد به دنبال این نباشد که راه استراماچونی را ادامه دهد. او باید مستقل باشد و مستقل فکر کند و تفکرات خودش را در تیم پیاده کند. این یکی از رموز موفقیت این مربی جوان است که امیدوارم به آن عمل کند. فرهاد باید خودِ خودش باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن از زیر سایه مربی موفقی مثل استراماچونی خارج شود. هواداران هم باید شرایط را درک کنند و این فضا را برای او ایجاد کنند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: حُسن بزرگ مجیدی محبوبیت او بین هواداران است و این باعث می‌شود حتی اگر در چند هفته اول هم انتظارات را برآورده نساخت، به او فرصت بیشتری بدهند. نباید با فشار وارد کردن به مجیدی اعتماد به نفس از او گرفته شود. نقش رسانه‌ها و به خصوص فضای هواداری استقلال در شبکه‌های اجتماعی نیز در این راستا بسیار زیاد است.

کد خبر 4820583 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران محمد مومنی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران قاسم سلیمانی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون وزارت ورزش و جوانان آندره استراماچونی کشتی آزاد جام تختی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه بر راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آن‌ها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید