Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین دیدار دوستانه خود را بعد از تعطیلات نیم فصل مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کرد، هنوز از سرمربی آرژانتینی سرخ ها خبری نیست.

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون که بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران و کسب قهرمانی نیم فصل به آرژانتین سفر کرده، در روزهای گذشته، با مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس بوده اما پروژه بازگشت او هنوز به سرانجام نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این مسئله برای تعیین تکلیف ساعات پایانی خود را طی میکند.

 

از قرار معلوم و بنابر برخی شنیده ها، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس شرایط تازه ای را برای ادامه همکاری با پرسپولیس مدنظر قرار داده که شامل تغییراتی در قرارداد او نیز هست. تغییراتی که شامل نحوه پرداخت پاداش های بازی به بازی است که در قرارداد قبلی وی وجود نداشته و در نامه پیشنهادی او، ذکر شده‌اند تا مشکلات نیم فصل اول تکرار نشوند.

 

همچنین گابریل کالدرون چند شرط مهم دیگر نیز داشت که هیچ یک از آن ها برآورده نشده است؛ خرید دو بازیکن داخلی (ال کثیر و اسماعیلی فر)، پرداخت مطالبات فصل گذشته و این نیم فصل بازیکنان، برگزاری اردوی خارجی، برکناری سرپرست تیم و پرداخت قسط دوم حقوق خودش.

 

با این وصف به نظر می‌رسد پرسپولیس که حالا باید بحران مالی یک میلیون دلاری خود با برانکو ایوانکوویچ را نیز حل کند، بعید است که با این شروط موافقت کرده و این سرمربی را به ایران برگردانند. از قرار معلوم قرارداد نیز طوری بسته شده که پرسپولیس می‌تواند با حداقل هزینه قرارداد با کالدرون را فسخ کند. اگرچه چالش مهم‌تر انتخاب فرد تازه به جای این سرمربی آرژانتینی است که باوجود چهار شکست در نیم فصل اول، سرخ ها را در صدر جدول لیگ برتر قرار داده است.

 

این شایعات تازه در شرایطی منتشر شده که باتوجه به رویه و رفتار باشگاه از زمان صحبت های کالدرون و خروج این مربی از ایران، هواداران تا حد خیلی زیادی حق را به کالدرون داده و علیه مدیرعامل و سرپرست تیم موضع گرفته‌اند.

 

پرسپولیسی ها ابتدا از در انکار مسائل وارد قضیه شدند و بعد از مدتی با پذیرش اتفاقات سعی در حل و فصل ماجرا با سیاست انفعالی گرفتند اما سخت‌گیری های کالدرون هرگز به پایان نرسید و اکنون این موضوع وارد فاز جدیدی شده که حالا پذیرش آن از دست باشگاه پرسپولیس خارج است.

 

از صحبت های اخیر معاونت ورزش قهرمانی و همچنین پستی که مازیار ناظمی در توییتر خود منتشر کرده نیز می‌شود این برداشت را کرد که همانطور که در استقلال یک مربی ایرانی هدایت کار را در دست گرفته و تیم ملی نیز به یک سرمربی ایرانی خواهد رسید، پرسپولیس نیز در همین مسیر قرار دارد؛ مسیر قطع همکاری با کالدرون. گابریل کالدرون هافبک تیم آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۰ و همبازی مارادونا که شاید در واکنش به این خبر، شاید مطلب جدیدی را در اینستاگرام خود پست کند.

 

گفته می‌شود تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شده و به احتمال بسیار زیاد، یک مربی ایرانی جانشین کالدرون خواهد شد.

گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • شهر شلوغ پلوغ
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود