Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:16:27 GMT

افتتاح ۶۸ کلاس درس در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۷۸۶

افتتاح ۶۸ کلاس درس در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، مرزبان نظری پروژه‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر توسط این اداره کل را ۲۰ مدرسه با ۶۸ کلاس درس عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با زیربنای بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

وی بهره برداری از این پروژه‌ها را حاصل حمایت خیرین و مساعدت مسئولین و تلاش شبانه روزی مجموعه نوسازی مدارس استان کرمانشاه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس داشت و عنوان کرد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان تمام مدارس بالای سه کلاس درس در سطح استان به سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و پکیج مجهز شده و امسال نیز ۸۲۱ کلاس درس روستایی با اعتبار ۱۳۷ میلیارد ریال به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی و شوفاژ مجهز شده و دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول در ادامه با اشاره به کلنگ زنی خوابگاه دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه با متراژ ۳۳۰۰ مترمربع و اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال گفت: طراحی این پروژه توسط مجموعه نوسازی مدارس استان انجام شده و پروژه در مرحله مناقصه است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولین و همکاران این اداره کل مشکلات دانشجویان این دانشگاه با ساخت این مجتمع به زودی مرتفع شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: دهه فجر امسال همچنین احداث مدرسه شش کلاسه سریاس باینگان با ۲۷۵ متر مربع ازمحل اعتبارات ملی کلنگ زنی خواهد شد.

کد خبر 4821947

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر کرمانشاه نوسازی مدارس قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت سپاه پاسداران شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان