Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:11:56 GMT

امتحانات فردا در تمام دانشگاه‌های قشم لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۵۹۷۶

امتحانات فردا در تمام دانشگاه‌های قشم لغو شد

فرماندار قشم از لغو امتحانات کلیه دانشگاه‌های این جزیره به جز دانشگاه پیام نور در روز شنبه (فردا) خبر داد و گفت: دانشجویان پیام نور می‌توانند با هماهنگی دانشگاه، امتحان خود را در سایر مراکز پیام نور انجام دهند. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

علیرضا نصری دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار کرد: امتحانات کلیه دانشگاه‌های جزیره قشم بجز دانشگاه پیام نور در روز شنبه آتی(فردا) بر اساس تصمیم ستاد بحران شهرستان لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شرایط جوی نامساعد را علت این تصمیم عنوان کرد و افزود: امکان لغو آزمون‌های دانشگاه پیام نور به دلیل سراسری بودن وجود ندارد اما دانشجویان با هماهنگی دانشگاه خود می‌توانند در سایر مراکز این دانشگاه در امتحان شرکت کنند.

درخواست لغو امتحانات از سوی دانشجویان دانشگاه هرمزگان برای حضور در مراسم تشییع سردار دل‌هاجزئیات لغو امتحانات دانشگاه اصفهان؛ تعویق امتحانات به دانشکده‌ها سپرده شدمدارس تهران دوشنبه تعطیل نیست/فقط لغو امتحاناتفرماندار قشم ادامه داد: امتحانات روز شنبه مورخ 21 دیماه دانشگاه آزاد اسلامی قشم به روز شنبه  28 دیماه در همان ساعت منتقل می‌شود و زمان آزمون دانشگاه‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/7558/ش

R7558/P/S6,1433/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

تیم پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درحالیکه بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

اما یکی از اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی‌ها در این بازی خراب شدن ضربه پنالتی وحید امیری بود که منجر به حذف سرخ‌ها شد.

اکنون کاپیتان پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • اوقات شرعی شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق یاسوج
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • فال انبیا فردا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود