Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:21:06 GMT

شهرخودرو نیمه اول را از سپاهان برد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۶۰۰۹

شاگردان گل محمدی توانستند نیمه اول دیدار برابر سپاهان را به سود خود به پایان برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شهرخودرو نیمه اول دیدار تدارکاتی برابر سپاهان را به سود خود به پایان رساند. این دیدار که از ساعت 16:10 در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد با تنها گل امین قاسمی نژاد به سود یاران گل محمدی به پایان رسید تا قلعه نویی و بازیکنانش برای نیمه دوم با تدابیر دیگری پا به میدان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با دستور گل محمدی بازیکنانی که در نیمه اول این بازی برای شهرخودرو پا به میدان گذاشتند عبارتند از سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، حسن جعفری، علی فرامرزی، سعید صادقی، چوچو، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، مرتضی خراسانی و میلاد سرلک، یازده بازیکنی هستند که از ابتدا به میدان رفته‌‌اند.

 

 

مهم ترین نکته پیش از آغاز این دیدار نیز به گرامی داشتن یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود که توسط بازیکنان دو تیم اتفاق افتاد.

شهر خودرو امین قاسمی نژاد فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو امین قاسمی نژاد فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان