Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: فرودگاه امام (ره) با رعایت همه مقررات و قوانین ملی و بین المللی در حوزه امنیت و ایمنی، پذیرای پروازهاست.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام، حسن خوشخو با بیان اینکه پروازها در فرودگاه امام (ره) براساس روال عادی انجام می شود، افزود: سقوط هواپیمای بویینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین اینترنشنال هیچ گونه وقفه ای در پروازهای این فرودگاه ایجاد نکرد و عملیات نشست و برخاست پروازها از زمان وقوع سانحه تاکنون بدون هیچگونه خللی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن یادآوری اهمیت و نقش فرودگاه امام (ره) در صنعت حمل و نقل هوایی کشور و حضور شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در این فرودگاه افزود:رعایت همه مقررات و قوانین ملی و بین المللی در حوزه امنیت و ایمنی پروازها مهمترین و اصلی ترین اولویت این فرودگاه است تا پروازها بدون هیچگونه مشکلی انجام شوند.

خوشخو اضافه کرد: اکنون همچون همیشه شرایط برای انجام ایمن پروازها در فرودگاه بین المللی امام (ره) فراهم است و هیچ مساله ای امنیت و ایمنی پروازها در این فرودگاه را تهدید نمی کند و آمادگی میزبانی از پروازهای همه شرکت های هواپیمایی وجود دارد.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خاطر نشان کرد: این مجموعه بعنوان مهمترین درگاه ورودی کشور همواره بر خدمت رسانی شایسته به مسافران داخلی و خارجی تاکید دارد و همه دستورالعمل های لازم در جهت تامین رفاه، امنیت و ایمنی مسافران را رعایت می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تردد در محورهای استان در تعطیلات پیش رو، بر لزوم رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی در محورهای کوهستانی مانند تاراز، اندیکا و ایذه رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند توجه کنند احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌ها و ریزش کوه در این محورها وجود دارد و باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و شب تردد نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آخر هفته، حجم ترددها در حال افزایش است و روز شنبه هم تعطیل است و در چنین تعطیلاتی، ترددها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همیشه بیشترین کشته های تصادفات در حوادثی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد و بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت ممطئنه، توجه به جلو و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر زمان جمع‌آوری محصول کشاورزان است، تصادفات بسیار زیادی مربوط به صنف کشاورزان که اغلب موتورسوار هستند رخ می‌دهد. دو روز پیش در حوادث ترافیکی خوزستان ۱۱ کشته داشتیم که بخش اعظمی از این کشته ها خدمات کشاورزی و مربوط به صنف برداشت محصولات کشاورزی بوده است و این مساله ضرورت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی توسط متولیان امر به کشاورزان و کسانی که برداشت محصول را انجام می‌دهند را نشان می دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود