Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از پیام آیت الله سیدحسن عاملی آمده است: با غم و اندوه عمیق و تاسف و تاثر شدید خبرجان باختن سه نفر از فرزندان برومند استان اردبیل در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را دریافت کردیم.

وی افزوده است: اینجانب آن عزیزان از دست رفته را فرزندان خود می‌دانم و خود با قلبی آکنده از درد عزادار آنها هستم و امیدوارم که این مهاجران بسیار بهتر از این دنیا در سرای آخرت، مورد پذیرایی حضرت حق تعالی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عاملی در این پیام تشریح کرده است: فرصت را غنیمت می‌دانم و از طرف خودم و اهالی مکرم استان به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و برای عزیزان از دست رفته از حضرت احدیت عنایت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه (۱۸ دی) تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد در منطقه "محمود آباد" شهریار و نزدیک شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد.

در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان باختند.

در جریان سقوط این هواپیما سه اردبیلی به نام‌های پگاه صفرپور دانشجوی رشته پزشکی و دکتر ندا صدیقی چشم پزشک از اهالی اردبیلی و نیلوفر رزاقی خمسی از اهالی شهرستان خلخال جان باختند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان اردبیل استان تهران پایتخت پزشک خانواده قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ پیش بینی ناامیدکننده کارشناسان: اتمام فاز ۲ فرودگاه امام در سال ۱۴۵۰

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی سال گذشته در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: این پروژه با ظرفیت جابه جایی ۳۵ میلیون مسافر در سال به نوعی یک فرودگاه جدید محسوب می شود و با تکمیل آن ظرفیت کل فرودگاه امام (ره) به ۵۰ میلیون مسافر در سال می رسد.

به گزارش تین نیوز، مهرداد بذرپاش افزود: ترمینال شماره یک فرودگاه امام خمینی(ره) ظرفیت جابه جایی ۶ میلیون مسافر در سال را دارد و با توجه به برنامه توسعه فرودگاهی قرار است این ظرفیت به ۱۰ میلیون مسافر برسد.

 وزیر راه و شهرسازی سال همچنین عنوان کرد: با اجرای کلان پروژه فاز ۲ فرودگاه امام خمینی(ره)، این فرودگاه با اجرای پروژه ها به یکی از هاب های راهبردی و ترانزیتی فرودگاهی منطقه تبدیل می شود.

یک کارشناس در این زمینه در گروه تلگرامی مرتبط به حمل و نقل هوایی، نوشت: با در نظر گرفتن سرعت انجام کارها در ایران، وجود امضاهاى طلایی و اینکه قبل از خود پروژه باید حداکثر منفعت شخصى از آن کسب شود و نیز عدم انجام کارها به صورت استاندارد و بی توجهی به نیازهای یک هاب واقعى بر اساس استانداردهای بین المللی،  می توان گفت این پروژه احتمالا در سال ١٤٥٠ با مشخصات روز ١٤٠٣ به سر انجام می رسد.

وی افزود: البته می توان با حذف تمام موانع و به خصوص مدیریت، تیم و افراد ناکارامد و به کارگیرى افراد فوق تخصص و سالم با هدف انجام صحیح پروژه و تعیین استراتژی هاى لازم به طور موازى پروژه را به خوبی پیش برد.

این کارشناس تاکید کرد: هرچند در اجرای این پروژه فقط بحث عملیاتى مطرح نیست ، بلکه استراتژی هاى تجارى، منطقه اى و سیاسى و دیپلماتیک نیز بسیار مهم و لازم است و از همه مهمتر تضمین پایدارى پروژه بدون تاثیر از شرایط کشورى نیز ضروری است تا هیچ کس نتواند پروژه را منحرف کند.

وی افزود: این بدان معنی است که پروژه  از ورود هر نوع میکروب انسانى مصون بماند و تصمیمات فقط و فقط به عهده یک تیم مدیریتی باشد  نه چند ارگان ناکارآمد و اختصاص بودجه غیر مشروط که در این صورت احتمالا می توان حداقل تا سال 1410 کار مفید در دو یا  سه فاز انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گرفتاری‌های ما در چه چیزی ریشه دارد؟
  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • ◄ پیش بینی ناامیدکننده کارشناسان: اتمام فاز ۲ فرودگاه امام در سال ۱۴۵۰
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل