Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  «مرتضی دهقان» گفت:شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی از انجام پرواز در فضای جمهوری اسلامی ایران استقبال می‌کنند، چرا که کوتاهترین مسیر برای آن کشور‌ها به شمار می‌رود. در عین حال، از نظر اقتصادی نیز با توجه به اینکه سوخت و زمان کمتری را صرف سفر می‌کنند به نفع شان است که از این مسیر عبور کنند.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره ترافیک هوایی و انجام پروزا‌های داخلی و بین المللی از مرز‌های هوایی ایران، اعلام کرد: با توجه به زیرساخت‌های خوبی که از سالیان گذشته در کنترل فضای کشور ایجاد شده و توسعه پیدا کرده است، همچنین ایجاد مسیر‌های موازی و یک طرفه‌ای که فرآیند پرواز را در فضای کشور تسهیل می‌کند، وضعیت جاری هوایی ایران یک وضعیت نرمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: نمایندگان رسیدگی به سوانح هوایی آمریکا،کاناداو فرانسه به ایران سفر می‌کننددهقان ادامه داد: در فضای هوایی ایران سالیان طولانی است که اقدام‌های فراوان و هماهنگی‌های مناسبی انجام گرفته است. در حال حاضر، فضای امنی در مسیر هوایی کشورمان حاکم است که بهترین مسیر برای پرواز‌های عبوری برای منطقه است.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از حادثه سقوط بویینگ ۷۳۷ در فضای کشور، آیا کشور و یا شرکتی پرواز خود را از این مسیر لغو کرده است یا خیر؟، گفت: در دنیا نیز مرسوم است که شرکت‌های هواپیمایی بعد از سانحه و حوادثی که رخ می‌دهد ارزیابی می‌کنند و شاید پرواز‌هایی را در ساعات اولیه لغو کنند. اما با بازگشت به شرایط عادی، پرواز‌ها از سرگرفته می‌شود.

دهقان افزود: برخی از شرکت‌های هواپیمایی که بنا به ملاحظاتی بعضی از پرواز‌های خود را به صورت موقت کنسل کرده بودند پرواز‌های خود را از آسمان ایران مجددا برقرار کرده اند.

بر اساس این گزارش، یک هواپیمای اوکراینی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی‌یف در اوکراین ترک می‌کرد حوالی پرند به دلیل حادثه آتش سوزی سقوط کرد و تمام ۱۷۰ سرنشین آن جان باختند. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qBr خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسیر هوایی ایران شرکت های هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!