Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@20:48:20 GMT

زوج نابغه کشته شده سقوط هواپیما اوکراینی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۶۶۲۱

زوج نابغه کشته شده سقوط هواپیما اوکراینی +عکس

  رویداد۲۴ از میان کشته شدگان حادثه سقوط هواپیما اوکراینی که امروز جانشان را از دست دادند زوجی نابغه از دانشگاه شریف بودند که چند روز قبل از این حادثه تلخ مراسم عروسی خود را برگزار کرده اند. در ادامه نیک صالحی ضمن تسلیت به خانواده این عزیزان جزئیات بیشتر را گرداوری کرده است که مشاهده می‌کنید.
زوج نابغه در حادثه سقوط هواپیما اوکراینی

پونه گرجی و آرش پورضرابی، فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف، که سه روز پیش مراسم عقدشان برگزار شده بود در این سانحه جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: معمای سقوط/ آیا ایران به هواپیمای اوکراینی شلیک کرده است؟گفتنی است در میان مسافرین بوئینگ سقوط کرده نام سه گرگانی نیز به چشم می‌خورد. دکتر سیاوش مقصودلو، دکتر آزاده کاوه به همراه دخترشان پریا نیز از دیگر قربانیان این سانحه هوایی بودند.

آرش پورضرابی مدال طلای المپیاد کامپیوتر و پونه گرجی ورودی کامپیوتر شریف بود و این عکس مال برای جمعه گذشته است که مراسم عروسی شون بود. اینا فقط دو نفر از جان باختگان سقوط هواپیما اوکراین بودند.
مراجعه خانواده جانباختگان سقوط هواپیما اوکراینی به پزشکی قانونی

به گزارش روز چهارشنبه سازمان پزشکی قانونی، به دنبال سقوط هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین، تیمی از همکاران کارشناس پزشکی قانونی به محل سقوط اعزام شدند و تیم‌های تشخیص هویت استان تهران نیز به حالت آماده باش درآمدند.

بر اساس این گزارش، با توجه به شرایط پیکر‌ها و نیاز بخش عمده‌ای از اجساد به انجام آزمایش‌های تشخیص ژنتیک، تمهیدات لازم پیش بینی شده و امید است با تلاش شبانه روزی همکاران در اولین فرصت ممکن، هویت این عزیزان‌مشخص شود.

سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان درگذشتگان این حادثه، از بستگان درجه یک آن‌ها درخواست می‌کند تا با اوراق هویتی خود و درگذشته شان برای انجام آزمایشات «دی ان ای» به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه کنند و از مراجعه به تهران اجتناب کنند.

خانواده‌های ساکن تهران نیز می‌توانند با اوراق هویتی به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در منطقه کهریزک مراجعه کنند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qBu خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سقوط هواپیمای اوکراینی دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان، گفت: پارسال ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن هم در جریان تصادفات زخمی شدند و پرونده آنها به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: پارسال همچنین ۸۴ نفر بر اثر سرمازدگی و غرق‌شدگی جان باختند که از این تعداد ۴۲ نفر شامل ۳۳ نفر مرد و ۹ نفر زن بر اثر غرق‌شدگی و ۴۲ نفر هم شامل ۳۹ نفر مرد و ۳ نفر زن بر اثر سرمازدگی جان خود را از دست دادند.

ادیب‌فر همچنین آمار حوادث کار منجر به فوت در استان را ۵۳ مورد اعلام کرد و افزود: تمامی فوت‌شدگان در حوادث کار مرد بودند و در بخش حوادث منجر به مصدومیت نیز هزار و ۳۵۹ نفر مرد و ۴۶ زن مصدوم شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین پارسال ۴۷ هزار و ۷۳۶ آقا و ۲۴ هزار و ۹۵۳ خانم معاینه شدند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۳۲۷ مورد مربوط به نزاع مردان و ۷ هزار و ۷۵۰ خانم نیز در نزاع‌ها مصدومیت جرحی داشتند.

ادیب‌فر تصریح کرد: پارسال همچنین هزار و ۹۱۵ مورد فوتی مربوط به مردان و ۵۰۸ مورد فوتی مربوط به خانم‌ها در پزشکی قانونی بررسی و ثبت شده است.

وی در رابطه با تعداد مرگ‌های ثبت شده در پزشکی قانونی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۹۷ مرگ طبیعی مردان و ۱۱۲ مرگ طبیعی خانم‌ها ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه پارسال بر اثر سوختگی ۳۸ مرد و ۲۳ زن جان باختند، افزود: در این مدت ۱۰ مرد و ۲ خانم هم بر اثر برق‌گرفتگی فوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی