Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:32:37 GMT

سرانه پزشک خانواده شهری باید منطقی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۶۸۲۵

سرانه پزشک خانواده شهری باید منطقی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر صادق تبریزی، از مدل اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع مازندران ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: این مدل نقطه عطفی برای گسترش برنامه پزشک خانواده شهری در سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.

وی، مازندران را نمونه خوبی از مدل اجرای برنامه پزشک خانواده شهری دانست و گفت: باید از این استان و برنامه آن حمایت کنیم و درس‌هایی که از این برنامه در مازندران گرفتیم را به کل کشور ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی از اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در درمانگاه‌های ملکی تأمین اجتماعی نیز اظهار خرسندی کرد و افزود: آنچه در مطب پزشکان متخصص طرف قرارداد با برنامه پزشک خانواده شهری دیده شد، رابطه خوب پزشکان متخصص با پزشکان خانواده، حتی در ساعات غیر اداری بوده است که با یکدیگر در مورد بیماران خود مشورت می‌کنند.

تبریزی افزود: در مجموع ارائه دهنده خدمت و گیرنده خدمت از اجرای این برنامه رضایت داشتند. لذا منطقی کردن سرانه و پرداخت به موقع و حمایت از برنامه از جمله کارهایی است که باید در ستاد ملی مورد رصد و بررسی قرار گیرد.

کد خبر 4822018 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشک خانواده وزارت بهداشت وزارت بهداشت روز پرستار تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سازمان غذا و دارو سردار سلیمانی سازمان بیمه سلامت قاسم سلیمانی آی سی یو سعید نمکی ورزش سرطان هیات امنای صرفه جویی ارزی سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: در هفته هلال احمر با همراهی و مشارکت خیران، پزشکان داوطلب و دهیاری روستای کوهستانی بسک بخش مرکزی شهرستان تالش طرح کاروان سلامت ومعیشت ویزیت وداروی رایگان را برای اهالی روستای بسک روستا‌های اطراف اجرا شد.
علی احمدی با اشاره به اینکه در این طرح پزشکان ۲۲۶ خانوار را رایگان معاینه کردند افزود: ۱۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
وی گفت: ارزش دارو‌های رایگان و بسته‌های معیشتی جمعا ۲۰ میلیون تومان برآورد شد که با کمک خیران و پزشکان در این طرح جمع آوری شد.
رئیس جمعیت هلال احمر تالش با اشاره به اینکه پزشکان و خیران در طرح نیابت با خانواده پیروز شیخی پور جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند افزود: مربیان آموزشی هم به ۵۰نفر از اهالی این روستا امدادرسانی و کمک‌های اولیه را آموزش دادند.
دراین طرح ۴ پزشک عمومی و متخصص، ۲ پرستار و ۵ خیر و ۲۰ نفر از اعضای داوطلب و کارمند حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز