Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال با انتشار مطلبی و بدون اشاره به نام مخاطب خود، موضع‌ تندی علیه مدیرعامل باشگاه فولاد خورستان گرفت. ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به پرداخت پول پاتوسی گفته بود که  «با این کار متوجه شدم افرادی که می‌گویند نمی‌توان به حساب خارجی‌ها پول واریز کرد، واقعیت را نمی‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» این اظهارنظر واکنش تند باشگاه استقلال را در پی داشت.

بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال مطلبی در این باره منتشر کرده که عیناً در زیر می‌خوانید:

«اگر ادعای حرفه‌ای‌گری دارید، چطور به خود اجازه می‌دهید تا این حد درباره امور داخلی باشگاه استقلال صحبت کنید؟ آیا غیر از این است که همیشه  همین قدر غیرحرفه‌ای و متخلف بوده‌اید اما به لطف اینستاگرام و پوپولیسم حاکم بر فضای هواداری و بی‌اطلاعی مردم نسبت به مدیریت‌ پُر حرف و حدیث در باشگاه‌های بدون تماشاگر و ثروتمند تا توانستید برای خود جایگاه جعلی و دروغین ساختید؟

در شرایطی که عوام‌فریبی‌تان به کمک رسوایی‌های پرتعداد مدیریتی درباره ورود و خروج بازیکنان خارجی (مبتلا به هپاتیت) آمده است، هشدار می‌دهیم که از اظهار نظر درباره امور داخلی باشگاه استقلال خودداری کنید.

مدیری که نمی‌داند واریز مستقیم پول به بانک‌های اروپایی (و نه بانک‌های آسیایی و آفریقایی) تحت شدیدترین تحریم‌هاست، چطور به خود اجازه دخالت در امور رقیبان را می‌دهد؟
اگر هم از این مشکلات باخبر هستند، پس ژست صداقت این کاسبان لایک و فالوئر دروغی بیش نیست. کاسبانی که دم از استقلالی بودن می‌زنند اما به همان اندازه که برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال موج رسانه‌ای راه انداختند، به خاطر فتح صندلی مدیریت در باشگاه رقیب تهرانی هم خودشان را متعصب و هوادار نشان دادند! زمانش رسیده که دست از دلالی عاطفی برای فریب هواداران استقلال بردارید که در صورت تکرار، این بار به طور مستقیم و شفاف درباره عوام‌فریبی شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

پاتوسی به جای استقلال و سپاهان به فولاد رفت/ شاه ماهی نقل‌وانتقالات شاگرد نکونام شد + سند

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه این نوحه‌ که در وصف عملیات وعده صادق توسط مداح معروف عراقی خوانده شده است را می بینید.

کد خبر 847472 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه مداحی فلسطین عراق

دیگر خبرها

  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید