Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:11:48 GMT

باشگاه پرسپولیس برای رادو چه می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۷۲۴۴

باشگاه پرسپولیس برای رادو چه می‌کند؟

در شرایطی که بوژیدار رادوشوویچ در سه روز اخیر نتوانسته به ایران بیاید، یک خبر بد دیگر، ممکن است مدت زمان حضور او در فرانکفورت را بیشتر هم کند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر علاوه بر بحران ها و مشکلات دیگر، باشگاه پرسپولیس از بازگرداندن بوژیدار رادوشوویچ و بشار رسن به ایران نیز ناکام بوده است. پس از این که پرسپولیسی ها چند روز از واژه «فردا» برای زمان بازگشت رادو استفاده کردند، حالا پس از لغو چند باره پروازها، این اتفاق را به «اسرع وقت» موکول کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رادوشوویچ که روز گذشته در آستانه حضور در ایران نیز پیش رفت و با پرواز شرکت لوفتانزا به ایران نزدیک شد، پیش از ورود به حریم هوایی ایران به فرانکفورت بازگشت و حالا با یک خبر بد نیز مواجه شده است. این که شرکت لوفتانزا تصمیم گرفته تا پایان دی ماه پروازهای خود به ایران را لغو کند و همین موضوع ممکن است شامل حال چند شرکت هواپیمانیی نیز شود.

با این حال باشگاه پرسپولیس هنوز بلیتی برای دروازه‌بان کروات خود تهیه نکرده و ظرفیت بلیت دیگر شرکت های هوایی نیز پر است؛ از جمله ترکیش ایرلاین و قطر ایرویز. اما مدیران پرسپولیس در تکاپو هستند تا هرچه سریع‌تر یک بلیت برای رادوشوویچ تهیه کنند تا او هرچه سریع‌تر به ایران بیاید.

 

حتی احتمال دارد او به صورت دو مرحله ای به دبی یا استانبول برود تا از آنجا به مشکل کمتری، وارد آسمان هوایی ایران بشود. اما به هر حال تا وقتی که رادو به تمرین پرسپولیس نرود، حتی حضور در پرواز نیز نمی‌تواند تضمینی برای بازگشت وی باشد.

پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار هفته گذشته بین پرسپولیس و سپاهان که تساوی بدون گل را به دنبال داشت، همچنان ادامه پیدا کرده و مجری شبکه مجازی سرخ‌پوشان اظهاراتی توهین‌آمیز نسبت به تیم اصفهانی و هوادارانش داشته و از مسئولان ذی‌ربط خواسته برای جلوگیری از تنش‌ها از ورود تماشاگران سپاهان در دیدارهای فصل بعد جلوگیری به عمل بیاورند.

اکنون بازیکنان سپاهان نسبت به این مسئله موضع‌گیری تندی داشتند و میلاد زکی‌پور و محمد کریمی زودتر از سایر بازیکنان این اقدام را بی‌اخلاقی عنوان کردند و در اینستاگرام به این مسئله واکنش نشان دادند.

زکی‌پور که بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح بود، حالا تاکید دارد که خود هواداران قرمزپوش هم این مجری را به دلیل اظهاراتش گردن نمی‌گیرند و نوشته است: «آخر و عاقبت تریبون دادن به هر کسی که از راه می‌رسه می‌شه این وقاحت که به خودش اجازه می‌ده به شهر و هوادار محترمی توهین کنه که مجبورند جوابشون رو توی این فضا بدن و دستشون به جایی بند نیست. مطمئنم این بنده خدا رو هوادارای تیم محبوبشم گردن نمی‌گیرن.»

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان هم با عصبانیت نسبت به این موضوع نوشته است: «مردم اصفهان و هواداران سپاهان شریف و با تمدن و دوست داشتنی در ایران و حتی جهان هستند. این صحبت‌ها و عقده‌ها و کینه‌ها در رسانه رسمی یک باشگاه قابل باور نیست. امثال این افراد باعث به وجود آوردن فضای مسموم در فوتبال ایران هستند که باید به طور رسمی از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان و هواداران پرشمار سپاهان عذرخواهی کنند. به طرز عجیبی رسانه‌هایی که رفتار یک هوادار را به کل مجموعه سپاه نسبت داده‌اند، سکوت کرده‌اند.»

دیگر خبرها

  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش