Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول کمیته استعدادیابی هیات اسکی خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: پس از انتشار فراخوان برای حضور دوستداران ورزش اسکی در رده سنی نونهال و نوجوان، امروز جمعه ۱۶۰ نفر به همراه خانواده خود بصورت رایگان از سوی هیات اسکی خراسان رضوی جهت شرکت در این جشنواره به پیست اسکی شیرباد در ۷۰ کیلومتری مشهد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر پوستین چیان افزود: این کودکان در رده های سنی زیر شش،  هشت، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال در این گردهمایی حاضر شدند و پس از انجام معارفه، از سوی کارشناسان مورد بررسی‌های استعدادیابی قرار گرفتند.

وی گفت: هفته آینده نیز هیات اسکی استان جلسه دیگری برای بررسی آمادگی جسمانی و آزمونهای روانشناسی منتخبان برگزار خواهد کرد تا در نهایت تیمهای پایه استان را انتخاب کنند.

پوستین چیان اضافه کرد: مشکل اصلی اسکی استان جاده دسترسی به پیست اسکی شیرباد است.

وی افزود: ۳۵ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر فاصله مشهد تا پیست اسکی در ارتفاعات بینالود وضعیت مناسبی دارد اما ۱۸ کیلومتر از نیمه باقی مانده این مسیر خاکی است که چند کیلومتر منتهی به پیست و یا همان جاده اختصاصی اصلا وضعیت مناسبی ندارد و معمولا موجب ایجاد حادثه رانندگی می شود.

او از عدم تامین امکانات لازم برای این ورزش پر هزینه نیز انتقاد کرد و گفت:  بالاخره توانستیم پس از ۱۰ سال به کمک پنج جفت چوب اسکی که از سوی هیات و فدراسیون اسکی تامین شده بود حداقل امکانات را فراهم نموده و با تامین بقیه امکانات توسط اعضا این هیات ورزشی زمینه انجام ورزش اسکی و جشنواره یاد شده را فراهم کنیم.

افزون بر ۵۰۰ اسکی باز فعال و حرفه ای در خراسان رضوی هرساله با فرارسیدن فصل زمستان به پیست اسکی شیرباد در محدوده قله‌ای به همین نام در رشته کوه بینالود رفته و به اسکی می پردازند.

شیرباد مرتفع ترین قله رشته ‌کوه بینالود و بلندترین نقطه استان مشهور به 'بام خراسان' است. این قله سه هزار و ۳۰۰ متری در فاصله ۷۰ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد. رشته کوه ۱۴۰ کیلومتری بینالود در امتداد رشته کوه البرز و شرقی ترین ارتفاعات مهم آن محسوب می شود. این سلسله بین دو دشت نیشابور و مشهد قرار دارد.  
شیرباد تنها پیست اسکی شرق کشور زمستان پارسال حدود پنج ماه برف داشت و برای اسکی حرفه ای قابل استفاده است.  

برچسب‌ها استعدادیابی اسکی خراسان رضوی بینالود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استعدادیابی اسکی خراسان رضوی بینالود استعدادیابی اسکی خراسان رضوی بینالود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در این مراسم گفت: کانون بازنشستگان ثبت اسناد این استان نخستین کانون در نوع خود در سطح کشور است که به همت اعضای هیات مؤسس و تلاش آنها در مشهد تاسیس شده است.

سید مرتضی مولوی پور افزود: امروز با تلاش‌های رییس سازمان ثبت اسناد کشور شاهد حمایت‌های وی از ‌کارکنان شاغل و بازنشستگان بوده و ما نیز درصدد هستیم تا در سطح استان از تجارب و علم و دانش این عزیزان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به منظور حمایت و کمک به بازنشستگان ثبت اسناد خراسان رضوی آماده هستیم تا محلی در اداره کل اختصاص دهیم تا ضمن استفاده از مشاوره، علم و دانش و تجربیات عزیزان، محلی برای پیگیری امور بازنشستگان باشد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با ذکر این نکته که توجه به امور رفاهی، اجتماعی، درمانی و بهداشتی و امور فرهنگی از جمله برنامه‌ها و اهداف این کانون است، افزود: مشهد به برکت امام هشتم(ع) همواره شهر اولین‌ها بوده و خرسندیم که اولین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در این شهر افتتاح شده است.

در این مراسم «سیدعلی تقوی، محمد صدیقی‌غفاری و کاظم محمدی‌پناه» که در سال‌های گذشته از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی بودند و در حال‌ حاضر اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان ثبت اسناد استان هستند به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و افتتاح رسمی این کانون پرداختند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کانون به مولوی‌پور و همچنین از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به تعدادی از دست‌اندرکاران تأسیس کانون بازنشستگان این اداره اهدا شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت