Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساب کاربری آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در فضای مجازی با نزدیک به ۱۶۰۰ عنوان مطلب توسط اینستاگرام حذف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی وامام جمعه بیرجند، حساب کاربری آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در فضای مجازی با نزدیک به ۱۶۰۰ عنوان مطلب توسط اینستاگرام حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از حدود دو سال پیش، صفحه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اینستاگرام با نام کاربری ebadi_khj راه‌اندازی شد که به انتشار روزانه تصاویر، فیلم ها و‌ بیانات ایشان اقدام می‌کرد.

به دنبال اقدام تروریست‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان اسلام‌ و موج انتشار تصاویر، فیلم ها و بیانات این شهیدان عظیم‌الشأن در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت.

اینستاگرام با افزایش تعداد این تصاویر و مطالب اقدام به حذف تصاویر آنان از صفحات کاربران و به تبع از صفحه نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی کرد.

در همین راستا صفحه آیت‌الله سید علیرضا عبادی نیز که مطالب مربوط به شهادت این سردار اسلام را پوشش می‌داد، ساعتی قبل توسط اینستاگرام مسدود و از دسترس خارج شد.

پیش از این نیز شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحات کاربران زیادی را در جهت بایکوت رسانه‌ای ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی غیرفعال کرد که این اقدام اعتراض گسترده کاربران اینستاگرام را نیز در پی داشته است.  

این اقدامات اینستاگرام بیش از پیش ماهیت تروریستی و صهیونیستی و مخالفت صریح آنان با جبهه حق را آشکار می‌کند.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اعلام کرد، به‌زودی صفحه جدید آیت‌الله سید علیرضا عبادی راه‌اندازی شده و در راه روشنگری چهره ننگین استکبار جهانی میدان رسانه را ترک نخواهیم کرد.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی فضای مجازی نماینده ولی فقیه اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت