Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به نقش ائمه جماعات مدارس در بالندگی و رشد دانش آموزان، گفت: بیش از ۵۰ روحانی اقامه نماز در مدارس ناحیه یک اهواز را برعهده دارند.

او با بیان اینکه روحانی برادر و ۲۰ طلبه خواهر به اقامه نماز در مدارس ناحیه یک مشغول هستند، اظهار کرد: ائمه جماعات مدارس می‌توانند بالندگی و رشد دانش آموزان را تقویت کنند، البته در این زمینه نیاز به توجه و حمایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی با اشاره به اهمیت اقامه نماز بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نماز باید برپا داشته شود تا فرهنگ نماز در خانواده‌ها نهادینه شود و حجت الاسلام قرائتی در این زمینه اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه یکی از فریضه‌های واجب برپا داشتن نماز است، افزود: اگر شرایط برای برپایی و اقامه نماز نهادینه و عملیاتی شود فواید زیادی در زندگی فردی و اجتماعی دارد و اگر آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته به این سبب بوده که برای آموزه‌های دینی و شرعی برنامه ریزی درستی انجام نشده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارتباط معناداری بین تقویت آموزه‌های دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، اظهار کرد: برپایی و اقامه نماز نوعی تمرین بندگی است که ارتقای سلامت روح و روان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جماعت اقامه نماز حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ببینید | اقدام خارج از عرف صداوسیما؛ پخش اقامه نماز جماعت به امامت یک زن روی آنتن تلویزیون
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی