Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات هلال احمر استان از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در شمیرانات که باعث مصدومیت ۷ نفر شد و گفت: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان شمیرانات به خانم بد حال در این حادثه امداد رسانی کردند.

ابراهیم تاجیک نوری دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: حدود ساعت ۱۳:۱۵ امروز از طریق مردم در خصوص واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محدوده گردنه قوچک مطلع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران ادامه داد: این حادثه در محور شمال به جنوب طلائیه بود که یک دستگاه خودروی سمند واژگون و در پی آن ۷ نفر مصدوم شدند.

تاجیک نوری گفت: بلافاصله دو تیم امداد  و نجات هلال احمر شهرستان شمیرانات مستقر در پایگاه امدادی گردنه قوچک، با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از رسیدن تیم اعزامی و ارزیابی اولیه مشخص شد از این ۷ نفر، سه نفر کودک و مابقی بزرگسال هستند که با توجه به شدت بالای حادثه، در خودرو محبوس شده بودند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تصریح کرد: عملیات نجات آغاز و نجاتگران با استفاده از وسایل تخصصی نجات در جاده پس از حدود چهار ساعت تلاش موفق شدند، افراد گرفتار در خودرو را رها سازی کنند.

تاجیک نوری ادامه داد: مصدومان با همکاری عوامل اورژانس جهت درمان پزشکی بیشتر به مرکز درمانی اعزام شد که در این بین حال یک خانم ۳۴ ساله که دچار آسیب به سر شده بود وخیم گزارش شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان از هم وطنان خواست در مسیر های کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کنند و عنوان کرد: شماره ۱۱۲ به عنوان ندای امداد و نجات هلال احمر استان تهران در طول شبانه روز در خدمت هم وطنان قرار دارد که در صورت بروز حوادث با این شماره می توانند تماس حاصل کنند.
به گزارش فارس، طبق پیگیری های صورت گرفته توسط خبرنگار ما این حادثه هیچ گونه فوتی در بر نداشت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو مصدومیت واژگونی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر