Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:47:59 GMT

بجنورد، قهرمان کوراش خراسان شمالی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۸۲۶۸

بجنورد، قهرمان کوراش خراسان شمالی شد

رییس انجمن کوراش خراسان شمالی جمعه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که با حضور ۱۲۳ رزمی کار در ۷ وزن و در قالب ۶ تیم، به مدت یک روز در سالن شهید علیدخت بجنورد برگزار شد،  اسفراین و شیروان نیز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مصطفی دلیریان افزود: در بخش انفرادی این مسابقات نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد خسروی، حسین سعیدی و یوسف امیری و امیرمخمدطالبی،  در وزن ۶۶ کیلوگرم مجیدوحید بریمانلو، علی محمدی بریمانلو و محسن ترکانلو و رضا خارا به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم نیز صادق آذرنگ، الیاس پاکدل و  علی مردانی و ایرج احمدزاده، منفی ۸۱ کیلوگرم هادی قدیمی، رضا پارسا پور و امیر محمدی بریمانلو و امیرمحمد رمضانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
دلیریان گفت: مقام اول تا سوم وزن ۹۰ کیلوگرم را مجتبی ربانی، پوریا مهنانی و  سجاد چادرنشین و محمد بهزادیان و منفی ۱۰۰ کیلوگرم را نیز جواد مرادی، وحید قائمی، محمود شریفی و ایمان نیستانی کسب کردند.
وی افزود: در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز سعید قاسمی، رضا حسن زاده و شهروز ساجدی و محمد شاهباز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
دلیریان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان شمالی قطب اصلی کوراش کشور است این مسابقات در بالاترین سطح فنی برگزار شد.
افزون بر هزار و ۳۰۰ نفر در رشته جودو و کوراش خراسان شمالی فعال هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی جودو خراسان شمالی وزن کوراش قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد