Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مسؤول هیأت و کانون خادم الرضا(ع) قم گفت: مراسم بزرگ عزاداری ایام فاطمیه و بزرگداشت هفتمین روز شهادت سپهبد سلیمانی در روز دوشنبه، بیست و سوم دی‌ماه برگزار می‌شود.

حمید ناطقی با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) باتوجه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حس و حال خاصی پیدا کرده و حزن و اندوه بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک عاشق اهل بیت علیهم السلام بود و علاوه بر دفاع از وطن، هیچ‌گاه اجازه نداد به حرم حضرت زینب(س) تعرض شود و وظیفه ماست که پیشروی راه ایشان باشیم و با برگزاری مجالس، یاد و خاطره ایشان و خدمات فراموش نشدنی و ارزشمندی که ارائه دادند را زنده نگه داریم.
مسؤول هیأت و کانون خادم الرضا(ع) قم یادآور شد: به رسم هر سال قصد داشتیم مراسم ایام فاطمیه را برگزار کنیم که امسال باتوجه به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصمیم گرفتیم این کار را به بهترین شکل و باشکوه‌تر از همیشه انجام دهیم و در این مجلس، یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داریم.
ناطقی تصریح کرد: مراسم بزرگ عزاداری ایام فاطمیه و بزرگداشت هفتمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ساعت ۲۱ روز دوشنبه، بیست و سوم دی‌ماه ۹۸ در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: استاد حاج حمید شاکرنژاد در شروع این مراسم تلاوت قرآن خواهند داشت، مجید تال شعرخوانی می‌کنند و سردار حاج حسین کاجی نیز روایتگری خواهند کرد.
مسؤول هیأت و کانون خادم الرضا(ع) قم ابراز کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی‌واعظ سخنران مراسم خواهند بود و همچنین حاج مهدی آینه روضه‌خوانی و کربلایی وحید شکری نیز مدیحه‌سرایی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان