Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور یک گروه تحقیق بین‌المللی برای بررسی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران تشکیل می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فرانکویز فیلیپه چامپان» وزیر خارجه کانادا بامداد شنبه گفت یک گروه هماهنگی بین‌المللی متشکل از این کشور به همراه انگلیس،‌ سوئد و اوکراین در خصوص تحقیق درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که بخش عمده‌ای از مسافران از جمله 57 شهروند کانادایی که در این هواپیما حضور داشتند در حال سفر به کانادا بودند.

فیلیپه چامپان اضافه کرد که کانادا خواستار پاسخ به سوالات درباره دلایل سقوط هواپیمای اوکراینی است.

روز جمعه «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران خبر داد که طبق هماهنگی انجام شده بین وزارت امور خارجه های ایران و کانادا یک هیأت ده نفره کانادایی برای رسیدگی به امور قربانیان کانادایی حادثه تاسف بار سقوط هواپیمای اوکراینی عازم ایران هستند. (جزئیات بیشتر)

صبح روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه نیز ظریف و همتای کانادایی خود در این باره گفتگو کردند.

یک فروند بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه که از تهران عازم کی یف بود در نزدیکی تهران سقوط کرد و همه ۱۷۶ سرنشین آن شامل مسافران و خدمه پرواز جان باختند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: کانادا اوکراین وزیر خارجه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک

به گزارش «تابناک»، عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله خودرو شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر