Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان تیم ملی بانوان ما در مقابل رقبای خود بسیار جنگنده بازی کردند اما نیاز دارند بازی‌های بیشتری را داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام محمودی بازیکن سابق تیم ملی والیبال مردان ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک بیان کرد: تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک موفق شد تیم ملی چین را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و در بازی بعدی به مصاف تیم کره جنوبی خواهد رفت که این دیدار بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم ملی ایران شرایط بسیار خوبی دارند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند، انشاالله موفق می‌شوند مانند بازی قبلی با اتحاد و همدلی تیم کره را نیز شکست دهند.

وی افزود: این بازی برای تیم ملی ایران بسیار حساس است، من فکر می‌کنم تک تک بازیکنان ما از اتحاد بسیار بالایی برخوردار هستند که این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا با همدلی و همراهی مقابل تیم کره نیز به پیروزی دست پیدا کنند.

محمودی اظهار داشت: در کل در این چند مسابقه‌ای که تیم ملی والیبال آقایان ایران پشت‌سر گذاشته است، بازیکنان ما مقابل چین خیلی خوب بازی کردند و شرایط عالی داشتند. مطمئن هستم که تیم ملی ایران در مقابل کره هم می‌تواند بازی قوی از خود ارائه دهد و پیروز میدان شود.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال مردان ایران در پایان در خصوص عملکرد تیم ملی بانوان کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی بانوان ما در مقابل رقبای خود بسیار جنگنده بازی کردند اما نیاز دارند بازی‌های بیشتری را داشته باشند. امیدوارم با برگزاری مسابقات لیگ داخلی کمبود تجربه آن‌ها جبران شود و بیشتر به این بخش اهمیت داده شود تا آن‌ها هم بتوانند موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال خبرگزاری برنا بهنام محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان