Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه ، ذیحساب جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش برنا،با حضور ابراهیمی معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان اردبیل ، برادران سرپرست و صادق زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مراسم معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان اردبیل با بیان اینکه مدیریت مالی کاری سخت و حساس است افزود : وظیفه ما اعمال نظارت است و این نظارت باید با دوستی و همدلی مسئولین اداره کل صورت گیرد و همه کارها بر مبنای قوانین و مقرارات پیش رود تا خللی در کار بوجود نیاید . او ادامه داد: همه ما باید به نحوی عمل کنیم که رضایت مردم و کارکنان که رضایت خداوند نیز در آن است محقق شود. همچنین برادران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز ضمن قدردنی اززحمات علی شهبازی ذیحساب سابق اداره کل ، حضور ناصر اسد اللهی را موجب خیر و برکت برای اداره کل دانست در ادامه ضمن قدردانی از زحمات علی شهبازی ذیحساب سابق اداره کل ورزش و جوانان استان ، ناصر اسداللهی بعنوان ذیحساب اداره کل معرفی شد . ناصر اسداللهی پیش از این به عنوان معاون ذیحساب اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل فعالیت می کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مراسم تودیع و معارفه معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است