Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@15:30:57 GMT

مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال به تهران برگشت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۵۹۵۴۵

مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال به تهران برگشت

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که میلیچ مدافع چپ پای استقلال با ارسال نامه ای به این باشگاه اعلام کرده حاضر به بازگشت نیست، شیخ دیاباته مهاجم این تیم بامداد امروز شنبه به تهران برگشت.

دیاباته که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم فوتبال استقلال در نیم فصل اول بود، قرار است از امروز زیر نظر فرهاد مجیدی تمرینات خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد خبر 4822113

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران شیخ دیاباته تمرین تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس قاسم سلیمانی تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون جام تختی وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد آندره استراماچونی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟

به نظر می‌رسد تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا بعد از جذب مهدی طارمی به دنبال خرید یک مهاجم دیگر نیز می‌باشد.

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی مهاج ملی‌پوش تیم فوتبال پورتو پرتغال پس از پایان قراردادش با این تیم در تابستان امسال به صورت آزاد راهی اینترمیلان ایتالیا می‌شود.

حالا اما سایت «لاگاتزتا دلو اسپورت ایتالیا» در گزارشی مدعی شد که افعی‌ها همچنان در بازار به دنبال خرید یک مهاجم دیگر برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ هستند.

با آمدن این بازیکن ایرانی که جایگزین جدایی الکسیس سانچز خواهد شد، چهار مهاجم برای نراتزوری وجود دارد؛ لائوتارو مارتینز، مارکوس تورام و مارکو آرناوتوویچ مهاجمین فعلی اینتر میلان هستند و اینتر به دنبال جذب یک مهاجم دیگر خواهد بود که احتمالا جانشین آرناوتوویچ بازیکن اتریشی آن‌ها در تابستان امسال شود.

از جاشوا زیرکزی مهاجم ۲۲ ساله و هلندی تیم فوتبال بولونیا ایتالیا و آلبرت گودموندسون مهاجم ۲۶ ساله و ایسلندی تیم بولونیا ایتالیا دو گزینه اصلی قهرمان این فصل از سری‌آ ایتالیا هستند. البته به نظر می‌رسد اینتر به دلیل پایین بودن قیمت مهاجم ایسلندی برای جذب او بیشتر تلاش می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود