Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال آوس در دیدار مقابل صدرنشین لیگ فوتبال پرتغال در شرایطی که با گلزنی بازیکن ایرانی خود پیش بود در نهایت متحمل شکست در دقایق پایانی شد.

به گزارش مشرق، از هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ پرتغال، آوس قعرنشین این لیگ در خانه بنفیکا به میدان رفت و در شرایطی که پیش بود در دقایق پایانی متحمل شکست دو بر یک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول این بازی را مهرداد محمدی روی یک حرکت تکنیکی و انفرادی به زیبایی در دقیقه 20 به ثمر رساند اما در ادامه بنفیکا که در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال قرار دارد توسط پیزی 76 و آلمیدان در دقیقه 89 به گل رسید.

مهرداد محمدی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ گل زیبای مهرداد محمدی برابر بنفیکا

آوس با این باخت با 6 امتیاز قعرنشین است. بنفیکا با 45 امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه داد.

در دیگر دیدار این هفته ریو آوه در حضور ثابت مهدی طارمی میهمان سانتاکلارا بود و با یک گل پیروز شد. طارمی در دقیقه 84 این بازی تعویض شد. وی پایه‌گذار گل تیمش بود و با پاس او ریوآوه به گل رسید.

تک گل ریوآوه توسط پیازون در دقیقه 51 زده شد. ریو آوه با این برد 22 امتیازی شد و تا رده پنجم صعود کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی آوس پرتغال مهرداد محمدی مهدی طارمی لیگ پرتغال ریو آوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟

به نظر می‌رسد تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا بعد از جذب مهدی طارمی به دنبال خرید یک مهاجم دیگر نیز می‌باشد.

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی مهاج ملی‌پوش تیم فوتبال پورتو پرتغال پس از پایان قراردادش با این تیم در تابستان امسال به صورت آزاد راهی اینترمیلان ایتالیا می‌شود.

حالا اما سایت «لاگاتزتا دلو اسپورت ایتالیا» در گزارشی مدعی شد که افعی‌ها همچنان در بازار به دنبال خرید یک مهاجم دیگر برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ هستند.

با آمدن این بازیکن ایرانی که جایگزین جدایی الکسیس سانچز خواهد شد، چهار مهاجم برای نراتزوری وجود دارد؛ لائوتارو مارتینز، مارکوس تورام و مارکو آرناوتوویچ مهاجمین فعلی اینتر میلان هستند و اینتر به دنبال جذب یک مهاجم دیگر خواهد بود که احتمالا جانشین آرناوتوویچ بازیکن اتریشی آن‌ها در تابستان امسال شود.

از جاشوا زیرکزی مهاجم ۲۲ ساله و هلندی تیم فوتبال بولونیا ایتالیا و آلبرت گودموندسون مهاجم ۲۶ ساله و ایسلندی تیم بولونیا ایتالیا دو گزینه اصلی قهرمان این فصل از سری‌آ ایتالیا هستند. البته به نظر می‌رسد اینتر به دلیل پایین بودن قیمت مهاجم ایسلندی برای جذب او بیشتر تلاش می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • جریمه باشگاه معروف برای نژادپرستی علیه مهدی طارمی
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!