Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز چهارشنبه در شهر کرمانشاه آغاز شده و روز جمعه با معرفی نفرات برتر اوزان دهگانه به پایان رسید. این رقابتها در حالی با حضور تمامی چهره های مدعی و نامدار کشتی آزاد ایران و حضور کم تعداد کشتی گیران خارجی پیگیری است که مدعیان داخلی حساب ویژه ای روی عملکرد خود در این مسابقات باز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام قبلی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، رقابتهای جام تختی به عنوان یکی از میادین انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تلقی می شد و مدعیان کشورمان باید از این فرصت طلایی به خوبی استفاده می کردند. به همین دلیل کادر فنی بار دیگر تاکید کرد آزادکارانی که به هر دلیل در این مسابقات حضور نداشتند، شانسی برای حضور در ترکیب تیم ملی در المپیک نخواهند داشت.

البته برخی از آزادکاران با صلاحدید کادر فنی از حضور در جام تختی معاف بودند. به عنوان مثال بهنام احسانپور، یونس امامی، حسن یزدانی و علیرضا کریمی به عنوان مدال آوران رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان و همچنین رضا اطری به عنوان کسب کننده سهمیه المپیک در وزن اول هستند. ضمن اینکه امیرحسین زارع هم به دلیل حضور در چند مسابقه متوالی در ماه‌های اخیر و اعزام به مسابقات رنکینگ ایتالیا از شرکت در جام تختی معاف شد.

از سویی دیگر محمدحسین محمدیان هم با توجه به مصدومیت علیرضا کریمی جایگزین او شد و باید بزودی در تورنمنت ایتالیا به میدان برود که به همین دلیل محمدیان هم از حضور در جام تختی معاف شده بود.

کد خبر 4820094 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد جام تختی تیم ملی کشتی آزاد تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس قاسم سلیمانی تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون جام تختی وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد فرهاد مجیدی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۵۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان مواردی را تصویب کردند که به موجب آن افراد غیرتجاری مشمول معافیت مالیات بر عایدی سرمایه می‌شوند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ایرادات شورای نگهبان در ماده ۲۵ طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع و تصویب کردند.

بند (الف) ماده (۲۵) به شرح زیر اصلاح شد:

الف- در هر سال مجموع درآمد‌های موضوع ماده (۱۲۴) این قانون برای اشخاص غیرتجاری تا آستانه پنج برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) این قانون یا ۲۰ میلیارد ریال هر یک بیشتر باشد، در آن سال معاف از مالیات موضوع این فصل و نسبت به مازاد آن، مشمول مالیات با نرخ ماده (۱۳۱) این قانون است.

بند (ب) ماده (۲۵) به شرح زیر اصلاح شد:

ب- هر شخص غیرتجاری ایرانی بالای ۱۸ سال، در طول عمر خود در مجموع تا آستانه ۱۰۰ برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) این قانون، معاف از مالیات موضوع این فصل است. استفاده از این معافیت در هر سال بنا به درخواست اشخاص موضوع این بند از طریق کارپوشه غیرتجاری است و درصد (سهم) استفاده از معافیت این بند در هر سال از میزان باقیمانده آستانه مذکور که در سال‌های آتی قابل استفاده است، کسر می‌گردد. اشخاص فوق در طول عمر خود، حداکثر سه سال می‌توانند نسبت به درخواست و استفاده از این معافیت اقدام کنند.

بند (ج) ماده (۲۵) به شرح زیر اصلاح شد:

ج ـ به‌منظور تسهیل معاملات سرپرست خانوار از قبیل فروش کالا‌های مستعمل، نصاب بند «الف» این ماده برای اشخاص مذکور معادل است با ۶ برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) این قانون یا ۲۴ میلیارد ریال هر یک که بیشتر باشد و نصاب موضوع بند (ب) این ماده، معادل است با ۱۲۰ برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) این قانون.

بند (د) ماده (۲۵) به شرح زیر اصلاح شد:

د- در صورتی که در طول سال، مجموع درآمد‌های موضوع ماده (۱۲۴) اشخاص غیرتجاری از میزان آستانه ۱۰۰ برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) این قانون بیشتر شود، مابه‌التفاوت از مجموع مقادیر مذکور این ماده به‌صورت علی‌الحساب مشمول پرداخت مالیات به نرخ مقرر در ماده (۱۳۱) این قانون می‌شود.

شخص مذکور مکلف است ظرف ۱۰ روز کاری از تاریخ اعلام سازمان، نسبت به صدور، اصلاح یا ابطال صورتحساب الکترونیکی مربوط یا پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات یا ارائه ضمانت به میزان مالیات متعلق اقدام نماید؛ در غیر این صورت اشخاص موضوع بند (الف) ماده (۱۱) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان موظف‌اند با اعلام بانک مرکزی به میزان مالیات مذکور، وجوه متعلق به شخص بدهکار را تا زمان انجام اقدامات فوق در حساب وی مسدود نمایند.

تبصره – آیین‌نامه اجرایی این ماده حداکثر ظرف یک سال پس از تاریخ لازم‎الاجرا شدن این ماده، توسط سازمان با همکاری بانک مرکزی تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!