Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد گفت: رویداد ملی فهما رقابتی سالم ، پویا و تعالی بخش به منظور رشد بهتر فعالیتهای کانونهای فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد»، در همایش تجلیل از کتابداران کانونهای مساجد که در محل دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان برگزار شد، گفت: شهادت سردار سپهبد سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی  هنری مساجد استان همدان ، با بیان اینکه یکی از اهداف ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد احیای نقش واقعی فرهنگی، هنری، تبلیغی و آموزشی مساجد است، اظهار کرد: کمک به ساماندهی، راه اندازی و تجهیز کتابخانه های مساجد از برنامه های این ستاد به شمار می رود.

 

وی خاطرنشان کرد: ۲۹۳ کتابخانه مخزن دار در سطح کتابخانه‌های مساجد استان داریم که‌ از این تعداد ۱۵۷ کتابخانه شهری و ۱۳۶ کتابخانه روستایی است و این کتابخانه‌ها در شش سطح درجه بندی شده اند.

 

ناهیدی‌فر ادامه داد: یک میلیون و ۵۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های مساجد برای ۵۵ هزار نفر عموم مردم عرضه می‌شود همچنین برخی از مساجد استان با توجه به اینکه شرایط ایجاد فضا مخزن‌دار نداشتند با ۱۹۱ کتابخانه باز در شبستان مساجد ارائه خدمات می‌دهند.

 

وی افزود: در سال های اخیر مهندسی فرهنگی در ساختار ستاد انجام و  رویداد ملی فهما برای ثبت و رصد فعالیت کانون ها تشکیل شد که فعالیت ها را نمایان و فضای رقابتی مطلوبی را برای کانون های فرهنگی مساجد کشور فراهم کرده است.

 

گفتنی است در این مراسم ، با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی 26 نفر از کتابداران کانونهای مساجد و دو کانون برتر مجری طرح شنبه های با کتاب همزمان با نمایشگاه کتاب در همدان تجلیل شدند.

 

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان همدان از ۱۸ تا ۲۳ دی ماه ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در حال برگزاری است.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی انتقام سخت انتقام شهادت سردار سلیمانی استان همدان نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم