Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شکست مقابل اتلتیکومادرید در سوپرجام اسپانیا، عرصه را بر والورده تنگ کرده و حالا صحبت های زیادی در مورد کنار گذاشتن وی مطرح شده است و البته در این میان از ژاوی به عنوان گزینۀ نخست باشگاه برای جانشینی والورده نام برده می شود.
به گزارش آریا، بعد از آنکه رادیو کاتالان RAC1 مدعی شد سران باشگاه بارسلونا با ژاوی دیدار کرده اند، این باشگاه نیز ملاقات با ژاوی را تایید کرد تا این موضوع ابعاد جدی تری به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، روز جمعه اسکار گرائو و اریک آبیدال به عنوان دو نماینده باشگاه بارسلونا پیش از بازگشت به اسپانیا، روز جمعه راهی دوحه شدند تا به طور مستقیم با ژاوی دیدار کنند. آنها در این دیدار دو ساعته از علاقه سران بارسلونا برای حضور وی به عنوان سرمربی سخن گفتند. حتی آ.اس مدعی شده است که بارسلونا پیشنهاد رسمی خود را هم ارائه کرده و این پیشنهاد قراردادی دو و نیم ساله است.
در این بین، باشگاه السد نیز خیلی سریع به این شایعات واکنش نشان داد و طی بیانیه ای عنوان کرد: «موضوع رفتن ژاوی به بارسلونا، امری طبیعی است، بارسا خانه اول اوست و در آینده به این خانه بازخواهد گشت ولی فعلاً او سرمربی السد قطر است.» به نظر می‌رسد در شرایط فعلی ژاوی به نیمکت بارسلونا خیلی نزدیک شده است، شاید در حال حاضر موضوع زمانی مطرح باشد و این اتفاق در ژانویه رقم نخورد و در پایان فصل شاهد جابجایی روی نیمکت بارسلونا باشیم.
اسکار گرائو مدیر اجرایی باشگاه همراه با اریک آبیدال مدیر فنی بارسلونا امروز راهی دوحه شدند و با ژاوی هرناندز اسطوره بارسا ملاقات کردند. هدف از این ملاقات مذاکره با سرمربی حال حاضر السد برای جانشینی ارنستو والورده بوده است. ژاوی که چند ماه پیش از فوتبال بازنشسته شد، بلافاصله کار مربیگری را از السد شروع کرد و با این تیم قراردادی طولانی مدت دارد ولی سران بارسا که به این نتیجه رسیده  اند والورده دیگر آینده ای در باشگاه نخواهد داشت، روی ژاوی به عنوان بهترین گزینه برای جانشینی وی نظر مثبت پیدا کرده اند. ژاوی هرگز علاقه خود برای مربیگری بارسا را پنهان نکرده ولی همواره گفته است که زمانی این کار را انجام خواهد داد که خود را کاملا آماده ببیند. ژاوی در ابتدای دوران مربیگری خود السد را به قهرمانی سوپرکاپ قطر رساند.
هنوز به طور قطعی مشخص نیست که برنامه سران بارسا اخراج والورده در روزهای آتی است یا روی ژاوی برای تابستان پیش رو حساب کرده اند. شب گذشته و پس از شکست از اتلتیکو، لیونل مسی و سوارز به حمایت قاطع از والورده پرداختند و گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسا نیز اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای اخراج والورده ندارند.
اینگونه به نظر می رسد که اگر والورده به صورت فوری اخراج نشود، بند تمدید یک ساله او در انتهای فصل نیز فعال نخواهد شد و او تحت هر شرایطی تیم را ترک خواهد کرد. همه شواهد دال بر این است که ژاوی هرناندز در آینده ای نزدیک هدایت بارسلونا را عهده دار خواهد شد. او جانشین مربی ای خواهد شد که تحقیرآمیزترین شکست های بارسا در لیگ قهرمانان برابر رم و لیورپول به نام او ثبت شده است.
ترکی العلی، مدیر اجرایی باشگاه السد قطر به مذاکره بارسلونا با ژاوی واکنش نشان داد. شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و حذف از سوپرکاپ اسپانیا ظاهرا ارنستو والورده را بار دیگر بر لبه پرتگاه قرار داده است. سفر اریک آبیدال و مهم تر از او، اسکار گرائو به قطر و مذاکره با ژاوی مطمئنا پیام‌هایی در پی خواهد داشت. اگرچه گفته شده این سفر در اصل برای پیگیری وضعیت مصدومیت دمبله بوده - که تصویری از ملاقات آنها در دوحه نیز منتشر شد - اما طبعا عالی ترین مدیر اجرایی یک باشگاه برای صرفا پیگیری وضعیت یک مصدوم به کشور دیگری سفر نمی‌کند. قضیه علاقه بارسا به همکاری با ژاوی در تیم اول کاملا جدی است اما به گفته رادیو کاتالونیا، پیشنهاد بارسا به ژاوی برای فصل بعد است.
به گزارش سایت رسمی السد قطر، ترکی العلی، مدیر اجرایی السد در واکنش به اخبار امروز گفت: بازگشت ژاوی به بارسلونا یک اتفاق کاملا عادی است چون بارسا برای او، خانه اول و باشگاه همه عمر محسوب می‌شود. او در آینده باید به آنجا برگرد ولی در حال حاضر، ژاوی سرمربی السد قطر است. ژاوی و تیمش روی بازی با الریان تمرکز کرده‌اند و ما می‌دانیم باشگاهی در حد و اندازه و حرفه‌ای گری بارسلونا، برای صحبت درباره چنین مسائلی از کانال‌های رسمی بین دو باشگاه استفاده خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا ژاوی اسطوره در آستانه بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی