Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:25:18 GMT

پیگیری مسابقات شطرنج لیگ برتر گیلان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۰۵۰۸

پیگیری مسابقات شطرنج لیگ برتر گیلان

در جریان این رقابت ها و در دیدارهای انجام شده، تیم شطرنج باشگاه نوین گیلان در یک دیدار برتر با نتیجه چهار بر صفر برابر باشگاه نخبگان به پیروزی دست یافت و تیم شطرنج لوازم خانگی پارس خزر با نتیجه 2.5 بر 1.5 شهرداری خمام را شکست داد.

همچنین تیم شطرنج مجتمع آریا لوشان با نتیجه چهار بر صفر بر باشگاه استاد بزرگ همایون توفیقی به برتری دست یافت تاهمچنان یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات باشد و تیم شطرنج باشگاه پیشگام نیز با نتیجه 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 بر 1.5منطقه آزاد بندرانزلی را مغلوب کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده از هفته هشتم رقابت های شطرنج لیگ برتر گیلان، تیم های شطرنج بازرگانی آقا طلای فومن و باشگاه نوین رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بازرگانی آقاطلای فومن با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست داد.

اما در یکی از مهمترین بازی های این هفته، تیم شطرنج بانک ملی و شورای شهر خمام به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شطرنج بانک ملی با نتیجه سه و نیم بر نیم حریف خود را شکست داد تا همچنان یکی از تیم های صدرنشین این مسابقات باشد.

در جدول رده بندی رقابت های شطرنج لیگ برتر باشگاه های گیلان با حضور ۱۲ تیم، تیم های شطرنج بانک ملی و مجتمع آریا لوشان در صدر جدول قرار دارند و تیم لوازم خانگی پارس خزر نیز در تعقیب صدرنشینان است.

برچسب‌ها رشت ورزش گیلان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ورزش گیلان شطرنج رشت ورزش گیلان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم