Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@19:44:18 GMT

جزئیات مربوط به جلوبندی بنز C200

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۰۸۲۷

جزئیات مربوط به جلوبندی بنز C200

رپورتاژ تبلیغی / قبل از آن که در مورد ضرورت تعویض جلوبندی بنز صحبت کنیم، ابتدا مختصری نحوه‌ی ساخت جلوبندی و به‌ویژه جلوبندی خودرو بنز C200 را بررسی می‌کنیم آنگاه به بررسی جلوبندی و احیاناً تعویض جلوبندی بنز می‌پردازیم.

جلوبندی بنز C200

        قبل از آن که در مورد ضرورت تعویض جلوبندی بنز صحبت کنیم، ابتدا مختصری نحوه‌ی ساخت جلوبندی و به‌ویژه جلوبندی خودرو بنز C200 را بررسی می‌کنیم آنگاه به بررسی جلوبندی و احیاناً تعویض جلوبندی بنز می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنز C200 از محبوب‌ترین خودروهای لوکس وارداتی در ایران

        جلوبندی خودرو به قسمت‌های جلویی و زیرین خودرو گفته می‌شود که وظیفه‌ی راحتی رانندگی یا به اصطلاح هندلینگ خودرو را به‌ویژه در شرایط خاص مانند سر پیچ ، دست‌اندازهای جاده و جاده‌های شیب‌دار بر عهده دارد. منظور از تعویض جلوبندی بنز، تعویض عمده‌ی قطعاتی است که موجب خرابی جلوبندی بنز شده‌است.

        در جلوبندی بنز C200 علاوه بر این موارد، جلوبندی وظیفه دارد در ترمز گرفتن‌ها، تغییرمسیرهای ناگهانی و کم و زیاد شدن بار یا مسافر، پیچ‌های تند و جاده‌های لغزنده، با توزیع بار حساب شده بر روی چرخ‌ها تعادل خودرو را به طور کامل حفظ کند.

        این مهم بر عهده‌ی سیستم مدیریت پایداری خودرو موسوم به VSM ( vehicle stability management ) می‌باشد.

        داشتن تخصص در زمان تعمیرات و احتمالاً تعویض جلوبندی بنز از ضروریات کار تعمیرگاهی این خودرو است.

        خودروهای سواری مرسدس بنز به هندلینگ و فرمان‌پذیری عالی مشهور بوده‌اند، خودروهای بنز این محبوبیت را مدیون جلوبندی با ویژگی‌هایی که ذکر شد هستند.

        به هر دلیل که جلوبندی خودروهای بنز آسیب ببیند، بهترین تصمیم آن است که به منظور تعمیر و تعویض جلوبندی بنز خود را به تعمیرگاه مطمئن و مجاز با انتخاب قطعات اصلی منتقل کنید.

توزیع نیروها به بخش های مختلف بدنه و جلوبندی

        شرکت دایملر بنز همواره با توسعه‌ی بخش تحقیقات خود، خودروهایی با استحکام بالا به بازار عرضه کرده‌است. انتخاب آلومینیوم در ساخت جلوبندی، همچنین آلیاژهای سنگین‌تر باعث شده تا جلوبندی بنز C200 در این زمینه برتر از رقبای خود گردد.

        ترکیب کامپوزیت‌ها با فیبر کربن که از ترکیب پلیمرها ( FRP ) با الیاف کربن تشکیل می‌شود و با علامت اختصاری CFRP شناخته می شود، استحکام بسیار بالایی را در قطعات عمده ی جلوبندی خودروی بنز موجب می‌شود. این ماده علاوه بر استحکام بسیار زیاد، دارای بهترین نسبت وزن به استقامت نیز می‌باشد.

تعمیر یا تعویض جلوبندی بنز کاری تخصصی است

        در زمان تعویض جلوبندی بنز از اصل بودن قطعات اطمینان داشته باشید.

تعمیرگاه جلوبندی بنز

        هر چقدر هم که سیستم جلوبندی خودرو بنز بی نقص بوده و از بهترین مواد ساخته شده باشد، باز هم در درازمدت جلوبندی این خودرو در دست اندازها و پستی و بلندی های خیابان ها و جاده ها، صدمه دیده و نیاز به تعمیرات جزئی یا اساسی پیدا کرده و تعویض جلوبندی بنز دور از انتظار نیست.

چاله های جاده ضرباتی به جلوبندی وارد می کنند که تعمیر و تعویض جلوبندی بنز ضروریست

     در این حالت لازم است با کمی وسواس به دنبال تعمیرگاهی باشید که علاوه بر داشتن تخصص و دانش کافی و به‌روز در زمینه‌ی تعمیرات خودرو ، از لوازم یدکی اصل و اورجینال برای در صورت لزوم تعویض جلوبندی بنز استفاده کند.

جلوبندی یک مدل خودروی بنز

        در بازار لوازم یدکی خودرو که اجناس چینی بازار را اشباع کرده است، لوازم یدکی خودروهای لوکس مانند بنز C200 نیز از این آشفته بازار در امان نمانده و دارندگان این نوع خودرو گاهی نادانسته دچار سردرگمی شده و با مراجعه به تعمیرگاه های نامعتبر و با تعویض جلوبندی بنز با کیفیت نامرغوب، کیفیت را قربانی قیمت می‌کنند.

        در تعمیرگاه جلوبندی به طور تخصصی قطعات جلوبندی مورد تست و آزمایش قرار گرفته و در صورت لزوم تعمیرکار به تعمیر و تعویض جلوبندی بنز مبادرت می‌نماید.

جلوبندی بنز

        تعویض جلوبندی بنز در واقع تصمیمی است که در صورت انجام شدن، و به خصوص استفاده از قطعات اصلی و اورجینال موجب می‌شود تا بار دیگر هندلینگ فوق العاده و آسایش بی نظیر رانندگی با بنز C200 را همانند روز اول تجربه کنید.

لحاظ کردن سیستم های ترمز و پایداری به هنگام تعمیر و تعویض جلوبندی بنز C200

        خودروهای بنز C200  از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای لوکس وارداتی می‌باشد که این محبوبیت علاوه بر استحکام و هندلینگ فوق العاده‌ی این سدان زیبا، به تجهیزات پیشرفته‌ی سیستم های ترمز و پایداری این خودرو نیز مربوط می‌شود، این سیستم‌ها را که در زمان تعمیرات ارتباط زیادی با تعویض جلوبندی بنز C200 دارد، به طور خلاصه مرور می‌کنیم:

ü     سیستم ABS (Anti lock Brake System  ) به معنای سامانه ضدقفل: این سیستم امروزه بر روی اغلب خودروها نصب است که وظیفه دارد در جاده های لغزنده یا ترمزهای شدید، مانع قفل شدن چرخ های خودرو و انحراف وسیله‌ی نقلیه می‌شود.

ü     سیستم BAS  ( Brake Assist System ) به معنای سامانه کمکی ترمز: این سیستم در واقع به جبران خطای رانندگان می‌پردازد.

تحقیقات نشان داده است که درست است که اغلب رانندگان در مواجهه ناگهانی با موانع بلافاصله ترمز می‌کنند امّا به خاطر ترس قدیمی از قفل شدن چرخ‌ها ( که البته بی‌مورد است چون سیستم ABS مانع قفل شدن چرخ‌ها می‌شود.) فقط 60 درصد به پدال فشار می‌آورند، این سیستم با برآورد هوشمند موقعیت حساس و بحرانی، پدال ترمز را به طور کامل می‌فشارد تا ترمز کامل گرفته شود.

ü     سیستم ESP ( Eloctronic Stability Program ) به معنای برنامه‌ریزی برای پایداری الکترونیکی خودرو: این سیستم به صورت هوشمند با برآورد حرکات فرمان، چرخ‌ها و پدال گاز، به محض این که متوجه شد کنترل خودرو از دست راننده خارج شده، بلافاصله کنترل خودرو را بر عهده گرفته تا خودرو از حالت بحرانی خارج شود.

بر اساس نتایج تحقیقات، این سامانه یک سوم تصادفات را کاهش داده است.

ü     سیستم HSA ( Hill Start Assist ) به معنای کمک به شروع حرکت در شیب: حتماً تا به حال برای شما هم پیش آمده که در سربالایی قصد تعویض دنده را داشته اید و در این حالت خودرو کمی در جهت شیب حرکت کرده‌است، این می تواند بسته به سرعت واکنش راننده حتی موجب ضربه به خودرو عقبی گردد، این فناوری با تشخیص شیب در موقع گرفتن کلاچ یا برداشتن پا از ترمز مانع حرکت خودرو می گردد.

ü     سیستم ASR ( Acceleration Skid Regulation ) به معنای ضدلغزش در هنگام شتاب‌گیری: این سیستم در شروع شتاب‌گیری از لغزش بی‌مورد چرخ‌ها جلوگیری می‌کند که این می‌تواند به ایمنی بیشتر خودرو به خصوص در هنگام سبقت‌ها بیانجامد.

ü     سیستم PRE-SAFE: این سیستم با برآورد شرایط جاده و رانندگی از جمله نزدیک شدن خودرو به خودرو جلو یا انحراف خودرو از جاده و ... خطر را پیش‌بینی می کند و اقدامات امنیتی را به صورت خودکار و سریع انجام می‌دهد ازقبیل: بالا بردن سریع شیشه‌های خودرو، بستن سریع سانروف، سفت کردن کمربند ایمنی، جلو آوردن پشت سری صندلی، عمودی کردن صندلی.

تعمیرگاه و تعویض جلوبندی بنز در تهران

        تعمیرگاه جلوبندی بنز گلچین از سال 1357 به صورت تخصصی به تعمیر و اورهال خودروهای بنز در ایران با استفاده از قطعات اورجینال می‌پردازد.

قطعات جلوبندی بنز

        این تعمیرات شامل سرویس‌های دوره ای، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس‌های دنده‌ای و اتوماتیک، تعمیر و تعویض جلوبندی بنز، عیب یابی به وسیله دستگاه دیاگ، تعمیر انواع سیستم‌های ترمز ABS –ESP-SBC و ... می پردازد.

        در تعمیرگاه ممکن است بدون تعویض جلوبندی بنز و تنها با تعویض برخی قطعات، جلوبندی تعمیر گردد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «میخائیل اونوفر» معاون فرمانده گردان تیپ ۵ تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با روزنامه "اوکراینسکایا پراودا" گفت که اوکراین به شدت با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی مواجه است.
به گفته وی، پس از اینکه تجهیزاتی صدمه می بیند از قطعات آن برای تعمیر انواع دیگر استفاده می شود.

امروز سه‌شنبه «داگلاس مک‌گرگور» مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلم کرد که این نگرانی وجود دارد که حتی پیش از حمله بزرگ روسیه، ارتش اوکراین از نظر نیروی نظامی دچار کمبود شدید شود.

وی دراین‌باره نوشت: ارتش اوکراین هم‌اکنون با کمبود سرباز و نیروی نظامی روبروست وحمله روسیه هنوز آغاز نشده است.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین روزانه صدها نیروی نظامی را از دست می‌دهد افزود که اوکراین به فروپاشی کامل نزدیک شده است.

وزارت دفاع روسیه دیروز دوشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092902

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه