Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:12:34 GMT

فیورنتینا مهاجم سابق میلان را جذب کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۱۱۳۳

فیورنتینا مهاجم سابق میلان را جذب کرد

بنفش‌پوشان فلورانس در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به صورت رسمی مهاجم ایتالیایی پیشین تیم فوتبال میلان را به خدمت گرفت. ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه فیورنتینا از خرید پاتریک کوترونه مهاجم تیم فوتبال ولورهمپتون خبر داد. طبق اعلام این باشگاه، قرارداد کوترونه دو ساله و به صورت قرضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ایتالیایی در حالی به کشورش برمی‌گردد که تنها تابستان امسال از میلان به گرگ‌‌های فوتبال انگلیس پیوسته بود. ارزش قرارداد انتقال کوترونه از میلان به ولورهمپتون 18 میلیون یورو به علاوه پاداش بود اما او نتوانست خودش را به برنامه‌های سرمربی این تیم تحمیل کنیم و در 24 بازی‌اش تنها سه گل به ثمر رساند.

به این ترتیب او به فیورنتینا برمی‌گردد تا شاید در در کشور خودش دوباره بتواند روی فرم برگردد. ولورهمپتون برای دو فصل کوترونه را به فلورانسی‌ها قرض داده است اما طرف ایتالیایی بعد از این مدت ملزم به خرید قطعی این بازیکن است، البته در همین حال برخی منابع می‌گویند که قطعی شدن قرارداد او به تعداد بازی‌هایی که برای بنفش‌پوشان انجام می‌دهد بستگی دارد.

پیولی: میلان با خرید ابراهیموویچ به من هدیه‌ای فوق‌العاده داد

طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت، فیورنتینا برای دو سال حضور قرضی کوترونه در این تیم 2 میلیون یورو می‌پردازد و در پایان این مدت می‌بایست 16 میلیون یورو دیگری بپردازد.

کوترونه 22 ساله که یک بازی ملی هم در کارنامه دارد، در 90 بازی‌اش برای میلان 27 گل زده بود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیورنتینا میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیورنتینا میلان فیورنتینا میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفریس، مدافع اینتر، به دلیل اشتباه در نمایش یک بنر توهین آمیز علیه تئو هرناندز، ستاره میلان، مجبور به عذرخواهی شد.

احتمالاً این عذرخواهی برای جلوگیری از جریمه سنگین کافی نخواهد بود و او حتی به دلیل این اشتباه می‌تواند برای حداقل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

دومفریس در اینستاگرامش نوشت:"دیروز زیباترین روز برای من، همه بازیکنان و همه در باشگاه بود. از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند، بسیار سپاسگزارم. این احساس بسیار خوبی بود که در کنار شما جشن گرفتیم، این برای تیم اهمیت زیادی داشت.

در طول جشن، بنری در دست گرفتم که تصویر نامناسبی را نشان می‌داد. من بازیکنی هستم که عاشق رقابت در فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر بازی است. من متوجه شدم که بالا بردن این بنر از سمت من اشتباه بوده و اصلا پسندیده نبود. بیایید بر روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. یک بار دیگر از شما برای حمایت‌هایتان در این فصل و جشن‌های دیروز تشکر می‌کنم، هرگز آن‌ها را فراموش نخواهم کرد."

در جریان جشن قهرمانی خیابانی اینتر، دومفریس بنری را در دست گرفت که روی آن تصویر خودش را نشان می‌داد و تئو هرناندز، بازیکن میلان، را به یک سگ تشبیه کرده بود.

دومفریس این بنر را از دست هواداران اینتر گرفته بود و با خوشحالی آن را بالای سرش تکان داد. فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده و او باید حداقل 4 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!