Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی نژاد در مورد شایعه های سفر کیمیا علیزاده به هلند گفت : بعید می دانم او بخواهد با پرچم کشور دیگری به میدان مسابقه برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد با اشاره به نقل قول های مختلف در خصوص سفر کیمیا علیزاده به هلند اظهار داشت:

هنوز فدراسیون تکواندو به جمع بندی دقیقی در این خصوص که خانم علیزاده تصمیم دارد مسابقه ای با پرچم کشور دیگری انجام دهد، نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:

در مورد سفر او، موضوعاتی مثل سفر تفریحی یا تحصیلی شایع شده اما بعید می دانم او بخواهد با پرچم کشور دیگری به میدان مسابقه برود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این بانوی ملی پوش تکواندو کشورمان از قهرمانان خوب ایران است، اظهار داشت:

از وی باید به عنوان سرمایه ورزشی نام برد و در ادامه نقش حمایتهای وزارت ورزش وجوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون تکواندو در دستیابی به موفقیتهایی که علیزاده کسب کرده را مورد توجه قرار داد.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان توضیح داد:

علیزاده پیش از المپیک ۲۰۱۴ جوانان در اردوهای تیم ملی حضور داشته و از آن زمان مورد حمایت مسئولان ورزش کشور قرار گرفته است.

وی اضافه کرد:

حتی در زمان آسیب دیدگی هایش، از حمایت همه جانبه مجموعه وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون برخوردار بود. پاداش های خوبی به او داده و شرایطی مهیا شد که وی بتواند با پیگیری تمریناتش به موفقیتهایش در میادین ورزشی تداوم ببخشد.

علی نژاد افزود:

اگر خاطرتان باشد، سال پیش در جاکارتا هم او به عنوان پرچمدار معرفی شد که به دلیل آسیب دیدگی در این رویداد حضور نیافت. علیزاده سه ماه پیش توانسته بود سهمیه مسابقات نمایشی(میکس) را کسب کند و به این ترتیب درهای تیم ملی به روی او باز است و مساله و مطلبی نبوده که او بخواهد جای دیگر و با پرچم دیگری مسابقه بدهد.

علی‌نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای تاکید کرد:

گمان نمی کنم با وجود علاقمندی مردم به کیمیا علیزاده و مهیا بودن شرایط در کشور برای تداوم قهرمانی های این بانوی ورزشکار با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، او بخواهد با پرچم کشور دیگری مسابقه بدهد. ورزشکاران ما خود را سربازان وطن می دانند و افتخار زمانی به دست می آید که برای کشورشان به میدان بروند.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی علی نژاد تکواندو کیمیا تکواندو کیمیا کیمیا علیزاده مهدی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است