Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان سال ۲۰۱۳ کشتی آزاد جهان گفت: از اینکه جوانی‌ام را در کشتی سپری کردم پشیمان نیستم، به چیزهایی رسیدم که شاید جای دیگر نمی‌رسیدم. ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

عزت‌الله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تصمیمش برای خداحافظی از دنیای قهرمانی در جام بین المللی تختی اظهار داشت: از قبل این موضوع در ذهنم بود و منتظر فرصتی بودم که عملی‌اش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال من بدون تمرین در جام تختی کشتی گرفتم و طبیعی هم بود که نتیجه نگیرم.

وی با اشاره به نحوه دریافت سهمیه حضور در جام تختی، تصریح کرد: 25 روز به آغاز جام تختی مانده بود که برای دریافت سهمیه از طریق هیئت استان نامه زدیم، اما به من سهمیه ندادند. دیگر تمرین هم نمی‌کردم و قصدی برای حضور در جام تختی نداشتم که دو روز مانده به مسابقات، به من هم سهمیه دادند. وزن بدنم 88 کیلوگرم بود و گفتم بگذار شانس خود را یک بار دیگر امتحان کنم و تصمیم گرفتم در 92 کیلوگرم کشتی بگیرم. گفتم شاید قسمتم بود و اول شدم. دو کشتی اولم با محمدحسین فیروزپور و سینا غلامی را با برد پشت سر گذاشتم اما در مبارزه سوم مغلوب حسین شهبازی شدم و همانجا تصمیم گرفتم چهار گوشه تشک را ببوسم و به حضور حرفه ای ام در کشتی خاتمه دهم.

اکبری در پاسخ به این سوال که در این مورد با کسی مشورت کرده بود، گفت: فقط به یک نفر گفته بودم اگر ببازم خداحافظی می‌کنم. تصمیم خیلی سختی بود. همان وقت خیلی احساس تنهایی کردم، تا صبح راه رفتم، خیلی سخت است.

این کشتی گیر 27 ساله مازندرانی اضافه کرد: گردنم هم اذیتم می‌کند. از اینکه جوانی‌ام را در کشتی سپری کردم پشیمان نیستم، به چیزهایی رسیدم که شاید جای دیگر نمی‌رسیدم. قسمتم این بود.

علی‌نژاد: مشکلی نبوده که کیمیا علیزاده بخواهد از ایران برود / ظرفیت کشتی 4 مدال طلای المپیک است که در لندن هم نشان داد



اکبری در خصوص اینکه برنامه‌اش برای آینده چیست، گفت: فعلا که یک باشگاه در جویبار دارم و شاگردانم را تمرین می‌دهم. یکی از فینالیست‌های جام تختی شاگرد خودم بود و از این بابت خوشحالم. فیروزپور که کشتی خوبی هم با مصطفی حسین خانی در فینال 74 کیلوگرم گرفت، کشتی گیر من است و دومی ارزشمندی در این رقابت‌ها داشت.

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد