Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیده خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم افق قم در دیداری معوقه از هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان موفق شد تیم اطلس تهران را شکست دهد و برای نخستین بار در فصل جاری طعم پیروزی در این مسابقات را بچشد.

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان مدتی به حالت نیمه تعطیل درآمده بود که علت آن حضور تیم ملی والیبال زنان در مسابقات انتخابی المپیک بود و با پایان این مسابقات، لیگ برتر به روال سابق خود باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم افق قم گفت: تیم افق قم که از بازیکنانی بی تجربه استفاده می‌کند در بازی‌های گذشته خود به طور طبیعی بازنده شده بود و سرانجام در دیداری معوقه از هفته اول در تهران موفق شد اطلس را ۳ بر یک شکست دهد و با کسب امتیاز این بازی از انتهای جدول جدا شود.

خلیلی بیان داشت: تیم اطلس تهران نیز از نظر نتیجه گیری شرایطی مشابه تیم افق قم داشت و پیش از این بازی پیروز نشده بود و پیروزی دختران تیم افق قم ما را به آینده این تیم به ویژه در نیم فصل دوم و تجربیات بیشتر امیدوار می‌کند.

وی تأکید کرد: تیم افق قم امسال به دنبال نتیجه و پیروز شدن نیست زیرا انتظارات از یک تیم باید متناسب با سطح داشته‌های آن تیم باشد و داشته‌های افق در سطحی نیست که بتواند با تیم‌های پرهزینه و باتجربه لیگ مقابله کند اما حضور در این جمع برای افق ارزشمند و مثمرثمر است.

کد خبر 4822119

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال بانوان قم لیگ برتر والیبال بانوان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت سپاه پاسداران بارش برف خطبه های نماز جمعه شهرکرد گرگان شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که در چارچوب برنامه ریزی کلان اجرا می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد ناظم رضوی با تاکید بر اینکه پروژه مرمت و تبدیل به موزه «پرواز» آشیانه پرواز قلعه مرغی که اولین فرودگاه شهر تهران است را در سال گذشته آغاز کردیم، گفت: در فاز اول این پروژه بحث مرمت اضطراری مطرح است که در این راستا سازه هایی که بیش از ۱۰۰ سال قدمت تاریخی دارند و آسیب دیده اند را مرمت می کنیم. پس از تکمیل مرمت اضطراری بحث تبدیل این آشیانه به موزه پرواز را خواهیم داشت.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه پروژه البرز لشگرک نیز یکی از پروژه هایی است که سال هاست در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار و همکاری بخش های مختلف شهرداری به خصوص در بحث های مالی، عملیات مرتبط با تکمیل فضای تجاری این پروژه به پایان رسیده است و به زودی مجموعه البرز لشگرک به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ۲ پروژه در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، بیان کرد: برنامه ریزی عملیاتی برای فضاهای فرهنگی شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات، ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که در چارچوب برنامه ریزی کلان برای آینده زیرساخت های فرهنگی شهر تهران اجرا می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان