Web Analytics Made Easy - Statcounter

روش‌های خرید رپورتاژ آگهی به چه شکل است؟

یکی از روش‌های متداول تبلیغات آنلاین، خرید رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری محتوای متنی است که برای معرفی کسب‌وکار و یا تبلیغ محصول شما نوشته شده و در سایت‌هایی که به صورت مستقیم با سایت شما در ارتباط نیستند، قرار می گیرد. خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن در ‌سایت‌های پربازدید، مخاطب بسیاری را نسبت به هزینه اندک آن برای شما به‌همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قصد داریم روش‌های مختلف خرید رپورتاژ آگهی را به شما معرفی کنیم تا با توجه به شرایط خود، بهینه‌ترین روش را انتخاب کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

همان‌طور که می‌توان حدس زد رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در واقع نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است. سایت مشهور Entrepreneur در تعریف خود از رپورتاژ آگهی این گونه می‌گوید که:
رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) در واقع اطلاعیه‌ای است که از سوی واحد روابط عمومی با هدف اطلاع‌رسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانه‌های مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر می‌شود.

می‌توان گفت رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش نوشته می‌شود و البته باید از نظر محتوایی و تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبان‌تان را در یک مسیر مشخص همراهی می‌کنید تا به سمتی که می‌خواهید هدایت شوند و اتفاقی که می‌خواهید رقم بخورد. اگر بتوانید مسیر را به خوبی بسازید و مخاطب‌تان را با خود همراه کنید، تعداد قابل توجهی مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل خواهید کرد.

اهداف رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از ابزارهایی است که برای بازاریابی محتوایی کسب‌وکار شما استفاده می‌شود و برخلاف دیگر تبلیغات آنلاین، هیچوقت از صفحات و سایت‌های نمایش‌دهنده برداشته نمی‌شود. رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی خریداری می‌شود. هدف اصلی از خرید رپورتاژ، معرفی محصول و خدمات‌تان به مخاطبان است به شکلی که متوجه نشوند محتوای شما یک محتوای تبلیغاتی است و خبری نیست. اما رپورتاژ آگهی اهداف دیگری همچون افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش، روابط عمومی و سئو (seo) نیز دارد. خرید رپورتاژ آگهی و استفاده از بک‌لینک مناسب در آن، در سئوی سایت شما نیز اثر داشته و به شما کمک می‌کند رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید.

تعیین استراتژی برای خرید رپورتاژ آگهی

قبل از هر اقدامی جهت خرید رپورتاژ آگهی، بهتر است که هدف و استراتژی خود را در این مسیر مشخص کنید. برای خود مشخص کنید دقیقا چه قصدی از خرید رپورتاژ خبری دارید. اگر قصد شما معرفی محصولات و خدمات جدیدتان است، توجه داشته باشید مخاطب شما با کدام سایت‌های مرتبط و پربازدید در تعامل است. سایت‌های مختلف را رصد کرده و اطلاعات اولیه را به‌دست آورید، سپس با بررسی نتایج به‌دست آمده، سایت هدف برای خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن را انتخاب کنید. همچنین برای انتخاب سایت هدف، شما می‌توانید از مشاوره متخصصین سئو و مشاورین صاحب نظر در این حوزه نیز استفاده کنید. انتشار رپورتاژ و محتوای تولیدی شما در یک سایت مناسب می‌تواند مورد توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان هدف قرار گیرد. در این بخش است که شما می‌توانید با تولید و ارائه یک رپورتاژ حرفه‌ای، مخاطبان جذب شده را در مسیر قیف بازاریابی نگهدارید و محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و به فروش برسانید. اما اگر دیدگاه سئو دارید و هدف‌تان قرارگیری در نتایج برتر جستجوی گوگل است، باید در استفاده از بک‌لینک‌ها و انتخاب سایت دقت بیشتری به‌خرج دهید و نکات دیگری را نیز بررسی کنید. رتبه الکسا، اعتبار دامنه و اسپم اسکور سایت منتشرکننده رپورتاژ از جمله مواردی است که بهتر است در این قسمت بیشتر به آن‌ها توجه کنید. همچنین باید هماهنگی و ارتباط موضوعی بین محتوای سایت با محتوای رپورتاژ و صفحات لینک داده شده برقرار باشد. البته شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و رپورتاژی را خریداری کنید که هر دو هدف را برای شما به دنبال داشته باشد. در نهایت تمامی این تصمیمات به استراتژی شما برمی‌گردد.

روش‌های خرید رپورتاژ آگهی

حال شما اهداف و استراتژی‌های خود را مشخص کرده‌اید و نوبت آن رسیده است با سایت‌ها یا سایت مورد نظرتان جهت خرید رپورتاژ آگهی تماس برقرار کنید و ارتباط بگیرید. شاید این قسمت به نظر بخش ساده و راحت کار باشد اما زمانی که با تعدد و تنوع سایت‌های مختلف و قیمت‌های آن‌ها مواجه می‌شوید متوجه خواهی شد که نیاز است در این بخش هم به صورت حرفه‌ای عمل کنید. برای خرید رپورتاژ آگهی به طور کلی دو روش رایج است که می‌خواهیم در این بخش به شرایط هر روش بپردازیم.

خرید مستقیم از سایت منتشرکننده

در این روش شما به صورت مستقیم با سایت‌ها ارتباط برقرار می‌کنید و از شرایط و قیمت خرید رپورتاژ آگهی جویا می‌شوید. سپس تایید شرایط و فرآیند انجام کار نیز بین دو طرف صورت می‌گیرد. در این قسمت دو موضوع مهم برای شما حائز اهمیت و تأثیرگذار است، قیمت خرید و نحوه تعامل و ارتباط با سایت‌های منتشرکننده. اگر قصد دارید به صورت مداوم و مستمر با یک سایت همکاری داشته باشید، به راحتی می‌توانید با مالکان آن سایت ارتباط بگیرید و تعامل داشته باشید. همچنین در بلند مدت نیز می‌توانید از تخفیفات آن سایت برای خرید رپورتاژ آگهی یا حتی بنر تبلیغاتی نیز بهره‌مند شوید ولی برای خرید یک رپورتاژ آگهی بعید است تخفیف مناسبی برای شما درنظر گرفته شود. اما اگر مانند اکثر کسب‌وکارها مایلید در سایت‌های مختلف دیده شوید و مخاطبان هدف خود را از بخش‌های مختلف وب جذب کنید، نمی‌توانید تنها با یک سایت خاص ارتباط بگیرید. تعامل و ارتباط با سایت‌های مختلف نیز مشکل و زمانبر خواهد بود چرا که هرکدام شرایط مذاکره و پرداختی متفاوت و خاص خود را دارند. در این صورت بهتر است با واسطه‌ها و پلتفرم‌ها همکاری کنید. که در روش دوم مفصل‌تر توضیح داده می‌شود.

خرید رپورتاژ آگهی از پلتفرم‌ها

همانطور که گفته شد برای خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های مختلف و صرفه‌جویی در هزینه و زمان بهتر است از طریق واسطه‌ها و پلتفرم‌ها رپورتاژ آگهی بخرید. پلتفرم‌ها به سبب ارتباط و تعامل مستمر با تعداد بسیاری از سایت‌های پربازدید و منتشرکننده رپورتاژ آگهی می‌توانند شرایط مناسبی را برای شما جهت خرید رپورتاژ آگهی چه به صورت تکی چه به صورت مستمر فراهم کنند. در این روش نیز واسطه‌ها و پلتفرم‌های مختلفی در حال فعالیت هستند.یکی از این پلتفرم‌ها، پلتفرم انتشار آگهی تریبون است که به جهت همکاری و ارتباط با رسانه‌ها و سایت‌های مختلف معتبری همچون خبرگزاری مهر، خبرگزاری فارس، دنیای اقتصاد و بیش از 300 رسانه معتبر دیگر در ایران، می‌تواند گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ و مناسبی برای شما باشد. تریبون می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا فرآیند انتشار رپورتاژ شما در سایت‌های مختلف تسهیل یابد و همچنین بتوانید با بودجه‌ای مشخص در رسانه‌های بیشتر و معتبرتری رپورتاژ آگهی خود را منتشر کنید. تریبون شما را در تولید محتوای رپورتاژ آگهی و انتخاب سایت منتشرکننده مناسب نیز همراهی خواهد کرد. همچنین سیستم گزارش‌دهی دقیقی در پنل مشتریان خود قرار داده است که مشتریان می‌توانند به‌صورت لحظه‌ای، گزارش تحلیلی و دقیق کمپین رپورتاژآگهی خود را مشاهده کنند.

اگر می‌خواهید رپورتاژ آگهی خود را با حداقل هزینه در سایت‌ها و رسانه‌های مختلف و معتبر منتشر کنید و از مزایا و شرایط ویژه تریبون بهره‌مند شوید، می‌توانید هم اکنون کمپین رپورتاژ آگهی خود را راه‌اندازی کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری مادری که فرزند خود را به قتل رسانده و آگهی مفقود شدنش را منتشر کرده بود، خبر داد.

سرهنگ‌ ‌حسین تُرکیان افزود: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر مفقود شدن دختر ۱۱ ساله‌اش، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی اصفهان آغاز و در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

کری‌خوانی مجازی به قتل انجامید | پسرم را از پشت سر با چاقو به قتل رساندو زندگی‌مان را نابود کرد

رییس پلیس آگاهی اصفهان افزود: وی در بازجویی و مواجهه با مدارک و دلایل کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه در خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چند ضربه چاقو به او کردم و سپس جنازه‌اش را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، خبر مفقود سدنش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر بچه خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام شدند و جسد سوخته شده طفل را کشف کردند. قاتل برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

در چند روز اخیر، خبر ناپدید شدن این دختربچه در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده منتشر شده است.

کد خبر 847862 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • حواله علی پی
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران