Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور‌های دموکرات می‌گویند در جلسه محرمانه با مقامات ارشد دولت آمریکا هیچ اشاره‌ای به تهدیدات ایران برای حمله به سفارت خانه‌های آمریکا نشده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین اتهامات بی‌اساس به کشورمان مدعی شد ایران می‌خواسته به ۴ سفارتخانه آمریکا در کشور‌های مختلف حمله کند! او در مصاحبه با فاکس نیوز بدون ارائه هیچ شواهد و مدرکی مدعی شد ایران قصد داشت به چهار سفارت آمریکا در کشور‌های مختلف حمله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دموکرات‌ها به نظر نمی‌رسد توجیهات و اتهام زنی رئیس جمهور و مقامات ارشد دولتی آمریکا را در خصوص ترور سردار سلیمانی پذیرفته باشند.

سناتور تیم کین در خصوص ادعا‌های تازه ترامپ به خبرنگاران گفت: این خبر جدیدی برای من است. من در جلسه استماع حاضر بودم و به دقت گوش می‌کردم و اگر کسی این موضوع را عنوان می‌کرد، متوجه می‌شدم.

سناتور کریستوفر کونز نیز در مصاحبه‌ای با سی ان ان گفت مقامات دولتی هیچ مدرکی دال بر طرح ریزی ایران برای حمله به سفارت آمریکا در بغداد ارائه نکردند. وی گفت بسیار جالب است که چنین جزئیات اضافی اکنون از سوی رئیس جمهور ارائه می‌شود. اما در جلسه یک و نیم ساعته در سنا مطرح نمی‌شود.

سناتور اد مارکی نیز در گفتگو با ام اس ان بی سی گفت: من درباره تهدید سفارت در آن جلسه چیزی نشنیدیم. من از ابتدا تا انتهای جلسه حضور داشتم.

ترامپ حتی در سخنرانی پنج شنبه شب در ایالت اوهایو مدعی شد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در حال طرح ریزی حملات جدید از جمله به سفارت‌های آمریکا بوده است. مقامات ارشد دولت آمریکا در جلسه‌ای محرمانه با اعضای کنگره این کشور، با توجیهات بی‌اساس خود نتوانستند سناتور‌های آمریکایی را درباره علت حمله تروریستی به سپهبد قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن او قانع کنند.

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، مارک اسپر، وزیر دفاع، مارک مایلی، رئیس ستاد مشترک ارتش و جینا هاسپل، رئیس سازمان سیا روز چهارشنبه در جلسه‌ای پشت در‌های بسته در مجلس نمایندگان این کشور در ساعت یک بعدازظهر و در مجلس سنا در ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر به وقت محلی در خصوص ترور سردار سلیمانی توضیح دادند که این توضیح نه تنها نمایندگان آمریکایی را توجیه نکرده، بلکه سؤالات بیشتری را هم در مورد انگیزه ترامپ از صدور دستور این ترور ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سناتورهای دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟