Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:54:11 GMT

استراماچونی: مذاکره در دوحه دروغ بود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۶۱۶۸۷

استراماچونی: مذاکره در دوحه دروغ بود

سرمربی ایتالیایی یک بار دیگر با شفاف سازی در خصوص روند اتفاقات رخ داده مدعی شد شش روز قبل از مذاکرات دوحه پرونده استقلال را برای همیشه بسته بود.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی آندره آ استراماچونی بعد از ماراتن یک ماهه هنوز هم ترکش های زیادی برای باشگاه استقلال در پی دارد. استقلالی ها که مدعی بودند برای مذاکرات نهایی با مدیربرنامه های استراماچونی در دوحه قرار دارند با گذشت سه روز پراضطراب برای طرفداران در نهایت مدعی شدند مرد ایتالیایی زیر بار شرایط خوب جدید برای بازگشت نرفته از همین رو سرمربی جدیدی را معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با گذشت چند روز از این اتفاق اما استراماچونی در شفاف سازی دوباره از روند اتفاقات رخ داده در دوحه و مذاکراتی که باشگاه مدام از آن به عنوان اتفاقی بزرگ در راه بازگرداندن سرمربی محبوب استقلالی ها نام می برد مدعی شد نه مذاکره ای در کار بود و نه نماینده ای در این نشست ها داشت که بخواهد پیگیر آن باشد. استراماچونی با اشاره به این که چیزهای زیادی شنیده که واقعیت نداشته است وعده پیگیری قانونی این موضوعات را داد.


یوسف دانشیار مترجم و همکار استراماچونی در نیمکت استقلال در برنامه ورزش از نگاه دو صحبت هایی به نقل از استراماچونی به زبان آورد که مرد ایتالیایی خشمگین از اتفاقات روزهای گذشته در پی اثبات برخی شیطنت ها در ماجرای قطع همکاری اش با استقلال است، صحبت هایی که هر یک از آنها می تواند تبعات زیادی برای باشگاه داشته باشد.


*از این که شنیدم با ایجنتم قرار مذاکره گذاشتند خنده ام گرفت. چطور ممکن است ایجنت من بدون هماهنگی بخواهد فردی را جای من به مذاکره بفرستد. من شش روز قبل از تاریخ این مذاکرات گفتم پرونده استقلال برای من بسته است. دلیلش هم این بود که مشکل پرداختی ها به من باید حل می شد و قانونی باید واریز می شد.

 

*خوشبختانه سفارت های دو کشور این مشکل را حل کردند که این اقدام می شد زودتر صورت بگیرد. بعد از این موضوع اسنادی به دروع منتشر شد از جمله این که من مفاد جدیدی را برای بازگشت قرار دادم که بعد از شنیدن این ماجرا حتی با وجود این که مشکل اصلی من حل شده بود تصمیم به قطع همکاری کامل گرفتم و با یک ایمیل از طریق وکیلم باشگاه را در جریان تصمیم نهایی خود گذاشتم.

 

*در ایمیلی که ارسال کردیم به صراحت گفتم من برنامه ای برای ادامه همکاری با باشگاه ندارم که بخواهم شرطی هم تعیین کنم. پرونده استقلال برای من بسته شده و دیگر نمی توانم با افرادی که این حرف های دروغ را از زبان من منتشر کردند بتوانم کار کنم. این موضوع کاملا مستند در باشگاه و ایمیل ها وجود دارد با این وجود با منتفی شدن موضوع باز هم باشگاه نماینده های خود را به دوحه فرستاد .

 

*نمی گویم دیداری نبود بلکه بود چون هر دو طرف وکلایی فعال در فیفا در دوحه داشتند که دیداری هم اتفاق افتاد که اجتناب ناپذیر بود چون آنها یکدیگر را می شناختند و این برخورد نه برای مذاکره بلکه یک دیدار ساده بود که به دروغ مذاکرات طرفین نامیده شد. جالب است بدانید که ایجنت من در آن برهه به همراه خانواده در تعطیلات سال نو میلادی در کشور تایلند بود و نه در دوحه.

 

*من به باشگاه رسما اعلام کردم تمایلی به کار دوباره ندارم پس چرا گفتند مذاکره مجدد! پیشنهاد دادند پول بیشتری بگیرم  تا من بیایم پای میز مذاکره که وکیلم پاسخ منفی داد و گفت من برنامه ای برای کار با باشگاه ندارم که بخواهم هم شرط بزارم هم پول بیشتری بگیرم.

 

*نه مذاکره ای در کار بود و نه نماینده ای در دوحه داشتم. اصلا چطور ممکن است باشگاه برای مذاکره با من یک فرد پرسپولیسی را به دوحه بفرستد؟! وقتی مشکل نوع پرداخت حل شد من برنامه تمرینی را برای کاپیتان و اعضای تیم فرستادم تا اجرا شود. تیم فنی من برنامه ریزی تعطیلات را نیز هماهنگ کرده بود و خودم هم کمپ زمستانی و بازی های دوستانه را برنامه ریزی کرده بودم ولی بعد که دیدم برخی مداک دستکاری شده بود همچون آب سردی بر پیکر این اجازه را نداد که خودم را قاتع کنم تا دوباره با استقلال همکاری داشته باشم.

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد

نماینده سبزوار گفت: آقای رشیدی کوچی به دروغ طرح صیانت را طرح فیلترینگ عنوان کرد در حالی که این طرح دقیقا نقطه مقابل فیلترینگ بود.

به گزارش خبرآنلاین، جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی، طی روز‌های اخیر در گفت‌وگویی، درباره بررسی طرح صیانت در مجلس یازدهم گفت: «طرح صیانت علنا از دستور کار مجلس خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که برخی در تلاش هستند هفته آخر مجلس این طرح مورد بررسی قرار گیرد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا سر منافع مردم معامله کردن با جریانی خاص قطعا به ضرر آن اشخاص خواهد بود.»

در همین راستا، علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس یازدهم، با اشاره به بررسی مجدد طرح صیانت در مجلس گفت: «من درباره این موضوع معطل نیستم، اما بیشترین ظلم را آقای رشیدی کوچی، به مجلس و کشور و نظام جمهوری اسلامی کرد. او به دروغ طرح صیانت را طرح فیلترینگ عنوان کرد در حالی که این طرح دقیقا نقطه مقابل فیلترینگ بود.»

وی گفت: «افرادی مانند آقای رشیدی کوچی که در این زمینه بسیار کج فهم هستند، بیشترین ظلم را به خود فضای مجازی کردند. امروز مشاهده می‌کنیم که فضای مجازی بدون مصوبه مجلس فیلتر است و مردم به سختی از سکو‌های خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنند و آسیب‌های به شدت بدی برای مسائل فرهنگی ایجاد کرده است.»

نماینده سبزوار گفت: «از آن طرف رها شدن فضای مجازی، در اعتراضات سال ۱۴۰۱ چقدر به کشور ضرر وارد کرد. حتی امثال آقای رشیدی کوچی طرح صیانت را نخوانده بودند، من در کمیسیونی که ایشان عضو نبود و شرکت کرد، سوال کردم که طرح را خوانده‌اید و پاسخ داد خیر.»

وی افزود: «صرفا این اتفاقات را در کشور به دلیل کار‌های پوپولیستی انجام دادند. فضای مجازی باید قانون‌مند و ضابطه‌مند شود و این موضوع را همه عقلا در دنیا می‌پذیرند. مجلس به دنبال فیلترینگ نبود بلکه به دنبال ضابطه‌مند بود دستگاه‌هایی که به مجلس مرتبط نبودند آن را فیلتر کردند.»

دیگر خبرها

  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • چرا صدا و سیما با تبلیغات دروغ کالاهای آسیب رسان به سلامت مدارا می کند؟
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد