Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عشق و علاقه به شهید سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت در روح و جان مردم سراسر منطقه وجود دارد. حضور پرشور و گسترده مردم کشورهای مختلف در مراسم های یادبود شهدای مقاومت نشان از قدرشناسی از شهدایی است که سال ها برای مبارزه با شجره خبیثه داعش خود را در معرض خطر قرار دادند و در نهایت توسط دولت تاسیس کننده داعش و به شیوه ای تروریستی و کاملاً ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش با حضور پرشور و گسترده اتباع افغانستان در مرکز هیئت حضرت ابوالفضل (ع) میدان امیر کاشان برگزار شد.

در این مراسم که خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم نیز حضور داشتند حجت الاسلام سید طالب حسینی یکی از رزمندگان تیپ فاطمیون به ایراد سخن پرداختند.

سردار جواد ملکی رئیس مجتمع آموزشی کوثر قم و حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی اصل حسینی امام جمعه راوند کاشان نیز از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

در ادامه تصاویری از برگزاری این مراسم را مشاهده می کنید:

کد خبر 4822172

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلیمانی قاسم سلیمانی اتباع افغانستانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت سپاه پاسداران بارش برف شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه، شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر با حضور فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اداری شهرستان در محل گلزار شهدای پیرانشهر برگزار شد.

همچنین به این مناسبت مراسم دیگری نیز با حضور جمعی از مسئولین و معلمین این شهرستان برگزار شد.

اجرای سرود و سخنرانی مسئولین و اهدای جوایز به معلمین نمونه از جمله برنامه های مهم این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان