Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از جدایی ارسلان مطهری و میلاد فخرالدینی از تیم فوتبال ذوب‌آهن، دروازه‌بان این تیم هم ساز جدایی کوک کرده است. ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن مدتی است که شرایط خوب و ایده‌آل گذشته را ندارد و با مشکلات زیادی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری و میلاد فخرالدینی نفراتی هستند که تا کنون در نیم‌فصل از ذوب‌آهن جدا شده‌اند.

در شرایطی که سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با گذشت بیش از 20 روز از قطع همکاری با علیرضا منصوریان هنوز معرفی نشده است، گویا برخی دیگر از بازیکنان این تیم هم ساز جدایی کوک کرده‌اند.

با جدایی رشید مظاهری از ذوب‌آهن و پیوستن وی به تراکتورسازی دروازه سبزپوشان دیگر امن نبود. یوسف بهزادی در پدیده شرایط بسیار خوبی داشت و چند کلین‌شیت متوالی داشت که همین عملکرد خوب و درخشش او در پدیده باعث شد باشگاه ذوب‌آهن او را جذب کند.

صادقی: می‌خواهند ذوب‌آهن را به سرنوشت پاس و صبا دچار کننداصفهان| ذوب‌آهن بدون سرمربی بازیکن جذب کردبازیکنی دیگر از ذوب‌آهن جدا شد/ فسخ قرارداد فخرالدینی با ذوبی‌ها

اما بعد از رفتن رشید مظاهری، محمدباقر صادقی جای مظاهری را گرفت و یوسف بهزادی بعد از چند بازی نیمکت‌نشین شد.

حالا ذوب‌آهن مهدی خلیل سنگربان ملی‌پوش لبنانی را جذب کرده تا با آمدن او دروازه‌بان‌های دیگر این تیم یعنی معراج اسماعیلی و یوسف بهزادی به احتمال زیاد باز هم نیمکت‌نشین باشند.

گویا یوسف بهزادی که جزو دروازه‌بان‌های باتجربه محسوب می‌شود از سایپا، پدیده و شاهین بوشهر چند پیشنهاد جدی دارد و اگر باز هم نیمکت‌نشین شود احتمال جدایی وی از سبزپوشان دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/165

R41346/P4001/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۶۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت فلسطین حملات راکتی جدیدی به مراکز و مواضع صهیونیستها در اطراف غزه انجام داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در اطراف غزه خبر دادند.

منابع صهیونیست از شلیک ۵ موشک از غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین خبر دادند.

آژیر خطر در رعیم، عین هاشلوشا و کیسوویم در اطراف غزه به صدا درآمده است.

کد خبر 6099759

دیگر خبرها

  • فیلم| بیمارستان «ابو یوسف النجار» رفح تخلیه شد
  • فیلم/ تخلیه کامل بیمارستان ابو یوسف النجار در رفح
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌ های صهیونیست‌ نشین
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • گل اول صنعت نفت به مس رفسنجان با سوپرگل علی یوسف
  • گل تماشایی علی یوسف به مس رفسنجان (صنعت نفت - مس رفسنجان)
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند